در حاشیه رونمایی معاملات پسته مطرح شد؛

توصیه وزیر اقتصاد به فعالان بازار مالی برای حضور در نمایشگاه فاینکس

توصیه وزیر اقتصاد به فعالان بازار مالی برای حضور در نمایشگاه فاینکس

وزیر اقتصاد بازار سرمایه را بهترین و مهمترین محل برای دارایی های مردم اعلام کرد و در برابر این نکته که بورس در 2 سال اخیر سودی نداشته که نصیب سرمایه گذاران کند، گفت: با سودآور شدن بنگاه ها، بورس جذاب شده و باعث ورود سرمایه ها می شود.

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی به فعالان بازار مالی کشور توصیه کرد در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017) حضور پیدا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از ستاد خبری فاینکس، وزیر اقتصاد بازار سرمایه را بهترین و مهمترین محل برای دارایی های مردم اعلام کرد و در برابر این نکته که بورس در 2 سال اخیر سودی نداشته که نصیب سرمایه گذاران کند، گفت: با سودآور شدن بنگاه ها، بورس جذاب شده و باعث ورود سرمایه ها می شود.

وزیر اقتصاد در بخش دیگری به تحولات بازار سرمایه و تشکیل بورس ها و معرفی ابزارها و بازارهای نوین مخصوصا" در دوران بعد از تصویب قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذر 84 اشاره کرد و گفت: بدون شک بازار سرمایه دارای قابیلت های مختلفی بوده و در تولید و اقتصاد و ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی و تامین مالی بنگاه ها نقش مهمی دارد.

وزیر اقتصاد در حاشیه این مراسم و هنگامی که به فعالان بازار سرمایه توصیه می کرد در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه (که 26 تا 29 فروردین برگزار خواهد شد) حضور داشته باشند، اظهار داشت: واقعیت این است که علاقمند به توسعه بازار و وضعیت مناسب شاخص بورس هستیم و مردم در برابر ورود دارایی ها باید به سودآوری مناسبی برسند.

طیب نیا در پاسخ به این نکته که بازار سهام در دو سال اخیر با کاهش قیمت ها و شاخص همراه بوده و سودی به همراه نداشته که نصیب سرمایه گذاران کند، اظهار داشت: مسلما" برای افزایش سوددهی بورس ، باید سود بنگاه های اقتصادی افزایش یابد. بر همین اساس تمرکز اصلی را بر شناسایی و حل مشکلات بنگاه ها گذاشته ایم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا