افزایش صادرات Sail هند در سال مالی ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸

افزایش صادرات Sail هند در سال مالی ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸

شرکت Sail در هند قصد دارد در سال مالی ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ صادرات خود را دو برابر کند.

 

به نقل از متال بولتن، شرکت Steel Authority of India در هند قصد دارد در سال مالی جدید که از آوریل سال ۲۰۱۷ آغاز می شود صادرات خود را دو برابر کند.
این شرکت دولتی تولید کننده فولاد از آوریل سال ۲۰۱۶ تاکنون ۶۸۲ هزار تن محصولات فولادی صادر کرده است. کل صادرات این شرکت در سال مالی جاری پیش بینی می شود تا سه برابر نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد. در ماه فوریه صادرات این شرکت به ۱۰۳ هزار تن رسید که بالاترین رکورد طی ۱۰ سال گذشته است.
طبق ارزیابی متال بولتن در ۲۴ فوریه پلیت سنگین صادراتی هند در محدوده ۴۹۰ تا ۵۱۵ دلار FOB قرار دارد و ۱۰ تا ۲۵ دلار افزایش طی یک هفته داشته است. کلاف ورق گرم صادراتی هند نیز به ۴۸۵ تا ۵۱۵ دلار FOB رسید و هندی ها قصد دارند مجددا در ماه جاری قیمت کلاف گرم را افزایش دهند. با ارزیابی متال بولتن بیلت صادراتی هند ۳۹۰ تا ۴۱۰ دلار FOB است که ۵ تا ۲۰ دلار افزایش نسبت به یک هفته قبل دارد. اخیراً خرید بلیت هند در بازار جنوب شرق آسیا افزایش یافته و باعث تحرک در این بازار شده است. شرکت Sail در نظر دارد سبد محصولات صادراتی خود را با افزودن کلاف سرد، گالوانیزه و فولادهای ساختمانی گسترده تر کند و حضور خود را در بازارهای صادراتی آسیا و اروپا تقویت کند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا