چشم انداز بازارهای جهانی میلگرد در ماه جاری

چشم انداز بازارهای جهانی میلگرد در ماه جاری

دنیای معدن -انجمن بین المللی تولید کنندگان و صادرکنندگان میلگرد بر این باور است که در ماه جاری بازارهای میلگرد روند مثبتی خواهند داشت چون توازن عرضه و تقاضا رو به بهبود می باشد . البته در هر حال هنوز چالش هایی نیز پیش روی بازار است. تقاضا در بازارهای اصلی بالاست و قیمت ها صعودی هستند. بیشترین حمایت نیز در راستای پرونده های آنتی دامپینگ علیه واردات از چین صورت گرفته است. در امریکا زمان افزایش موجودی انبارهاست و بازار به توسعه زیرساخت ها امیدوار است. محدودیت های جدیدی بر علیه واردات از ترکیه، ژاپن و تایوان نیز مطرح است. با این که به طور کلی بازارهای جهانی جو مثبتی دارند هنوز ابهاماتی در برخی نقاط وجود دارد. تولید جهانی میلگرد رو به بالاست که خبر خوبی نیست ولی این انجمن امیدوار است افزایش تقاضای داخلی چین موجب توازن عرضه و تقاضا شود. در کل پیش بینی وضعیت بازارها در کوتاه مدت دشوار است چرا که عوامل زیادی وجود دارند که پیش بینی قطعی را غیر ممکن می سازند. منبع: metal expertایفنا

تقاضا در بازارهای اصلی بالاست و قیمت ها صعودی هستند. بیشترین حمایت نیز در راستای پرونده های آنتی دامپینگ علیه واردات از چین صورت گرفته است. در امریکا زمان افزایش موجودی انبارهاست و بازار به توسعه زیرساخت ها امیدوار است. محدودیت های جدیدی بر علیه واردات از ترکیه، ژاپن و تایوان نیز مطرح است.

با این که به طور کلی بازارهای جهانی جو مثبتی دارند هنوز ابهاماتی در برخی نقاط وجود دارد. تولید جهانی میلگرد رو به بالاست که خبر خوبی نیست ولی این انجمن امیدوار است افزایش تقاضای داخلی چین موجب توازن عرضه و تقاضا شود.

در کل پیش بینی وضعیت بازارها در کوتاه مدت دشوار است چرا که عوامل زیادی وجود دارند که پیش بینی قطعی را غیر ممکن می سازند.

منبع: metal expertایفنا

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا