مدیر عامل آب و فاضلاب کشور:

زیرساخت‌های آبفا نیازمند تعمیر و بازسازی است

زیرساخت‌های آبفا نیازمند تعمیر و بازسازی است

مدیر عامل آب و فاضلاب کشور گفت:‌ در حال حاضر بسیاری از زیرساخت‌های آبفا نیازمند تعمیر و بازسازی است و باید به این نکته توجه کرد که ایران چالش‌های عمده تامین آب دارد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حمیدرضا جانباز در اولین گردهمایی مشترک ایران و آلمان در بخش آب و فاضلاب با بیان این‌که با تعریف قرار‌دادهای مشارکتی در بخش آبفا می‌توان چالش‌های عمده تامین آب کشور را برطرف کرد، اظهار کرد: به دلیل این‌که امکان استفاده از تاسیسات آلمان‌ها فراهم شده است لذا پیشنهاد ما به سرمایه‌گذاران آلمانی این است که زمینه‌ی سرمایه‌گذاری بعد از تحریم‌ها را فراهم کند.

وی با بیان این‌که این اتفاق باید با سرعت بیشتری فراهم شود، ادامه داد: ما اعتقاد داریم که سطح تکنولوژی در آلمان در بخش آبفا بالا است به همین دلیل نیز اصرار داریم از این تکنولوژی‌ها استفاده شود و باید در استفاده از محصولات ساخته شده توسط کشورهای بی‌کیفیت جلوگیری کنیم.

مدیر عامل آب و فاضلاب کشور با اشاره به حضور و همکاری مشترک بین ایران و آلمان تصریح کرد: پیشنهادات ما به سرمایه‌گذاران خارجی و شرکت‌های آلمانی سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت آب و فاضلاب ایران است، چرا که به اعتقاد ما شرکت‌های آلمانی سبقه خوبی را در صنعت آبفا دارد.

جانباز با اشاره به حضور خوب شرکت‌های آلمانی در نمایشگاه بین‌المللی آب در ماه گذشته گفت: پس از نمایشگاه ایده شکل گرفتن این گردهمایی در ذهن به وجود آمد. بنابراین شرایط خوبی برای شرکت‌های خصوصی و آلمانی در یک فضای مستقیم ایجاد شده تا شرکت‌ها بتوانند با تبادل نظرات یکدیگر فعالیت خوبی داشته باشند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا