قیمتهای صادراتی كلاف ورق گرم هند به آسیا افزایش يافت

قیمتهای صادراتی كلاف ورق گرم هند به آسیا افزایش يافت

با بررسی ماهيانه در آسیا، تقاضای كلاف ورق گرم در وضع مطلوبی قرار دارد كه باعث شد صادر کننده ها بتوانند قیمتهای خود را افزایش دهند.



به نقل از متال بولتن، با بررسی ماهيانه در آسیا، تقاضای كلاف ورق گرم در وضع مطلوبی قرار دارد كه باعث شد صادر کننده ها بتوانند قیمتهای خود را افزایش دهند.
تولید کنندگان هندی کلاف ورق گرم SAE1006 ضخامت 2 میلی متر را به قیمت 495 تا 510 دلار FOB تحویل ماه آوریل تعیین قیمت کردند که در سطح قیمتهای نهايی شده معاملات در هفته گذشته می باشد. به دلیل خریدهای قبلی با تناژ های بالا از سوی مشتریان آسیایی، فروش تولید کنندگان هندی به آسیا در هفته گذشته کاهش یافت. اما بیشتر تولید کنندگان تاکید بر قیمتهای بالاتر داشتند و انتظار میرود روسها نیز در اقدامی مشابه درخواست افزایش قیمتها را داشته باشند. این در حالی است که چینی ها به دليل قيمتهای بالآی صادراتی از بازار آسیا خارج هستند.
قیمتهای صادراتی کنونی هندی ها به ویتنام 495 تا 505 دلار FOB (515 تا 525 دلار CFR) می باشد که تقریباً 5 دلار بالاتر از هفته گذشته و 10 تا 15 دلار بالاتر از آخرین معاملات انجام شده قبلي قرار دارد. تولید کنندگان هندی انتظار دارند قیمتها افزایش بيشتري داشته باشند. بعلاوه آنها می توانند در این سطوح به اروپا و خاور میانه نیز صادرات داشته باشند. قابل ذکر است که تقاضا در آسیا برای محصولات هندی نسبت به ديگر تامين كننده ها در سطح مطلوب تری قرار دارد. از ابتدای سال نو چینی ها حدود 100 هزار تن كلاف ورق گرم از هند به ویتنام صادر شده است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا