خوش بینی تولید کننده های ورق چین به آینده بازار

خوش بینی تولید کننده های ورق چین به آینده بازار

دنیای معدن -ورق گرم صادراتی چین روزهای گذشته به پیروی از بازار داخلی کمی نزولی بود. با این حال اغلب فعالان بازار منتظر موج جدیدی از افزایش قیمت ها در ماه مارس هستند چون رشد فصلی تقاضا و افزایش نقدینگی در صنایع مصرف کننده برآورد شده است. قیمت فعلی ورق گرم چین 515 تا 525 دلار هر تن فوب است در حالی که یک هفته قبل 515 تا 530 دلار بود. ظاهرا افت 9 دلاری قیمت های داخلی موجب روند نزولی بازار صادرات شده است. با این حال قیمت ورق گرم صادراتی چین در اغلب بازارها خریداری ندارد. فعلا تنها کره جنوبی خریدار ورق چینی است چون به دلیل کیفیت بهتر محصول چین نسبت به هند حاضرند در 520 دلار هر تن فوب نیز از چین ورق گرم بخرند. منبع: metal expertایفنا

قیمت فعلی ورق گرم چین 515 تا 525 دلار هر تن فوب است در حالی که یک هفته قبل 515 تا 530 دلار بود. ظاهرا افت 9 دلاری قیمت های داخلی موجب روند نزولی بازار صادرات شده است.

با این حال قیمت ورق گرم صادراتی چین در اغلب بازارها خریداری ندارد. فعلا تنها کره جنوبی خریدار ورق چینی است چون به دلیل کیفیت بهتر  محصول چین نسبت به هند حاضرند در 520 دلار هر تن فوب نیز از چین ورق گرم بخرند.

منبع: metal expertایفنا

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا