تندیس نقره ای ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ذوب آهن اصفهان رسید

تندیس نقره ای ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ذوب آهن اصفهان رسید

دنیای معدن -ذوب آهن اصفهان برای چهارمین سال پیاپی شرکت برتر در رعایت حقوق مصرف کننده شناخته شد . در شانزدهمین همایش روز ملی حمایت از مصرف کنندگان که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ، مهندس نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت و جمعی از مسئولین و مدیران سازمان ها و صنایع کشور نهم اسفند در سالن هایش های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد ، ذوب آهن اصفهان برای چهارمین سال پیاپی به عنوان شرکت برتر حمایت از مصرف کنندگان معرفی و احسان دشتیانه معاون فروش و بازاریابی این شرکت ،‌ لوح و تندیس نقره ای سازمان حمایت از مصرف کنندگان را دریافت نمود . در این همایش معاون اول رئیس جمهور موفقیت شرکت های برتر را حاصل مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده دانست و گفت : بالاترین سرمایه شرکت ها ، کسب اعتماد مصرف کنندگان است . مهندس محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت ،معدن و تجارت نیز در این همایش ضمن تشریح اجزای حقوق مصرف کننده و تولید کننده و اقدامات دولت در این زمینه ،گفت : در خدمات و تولیدات خود باید رضایت و سلامت مشتری را همزمان رعایت کنیم . بنابر اعلام معاونت فروش وبازاریابی شرکت ، مواردی که باعث موفقیت ذوب آهن در کسب تندیس مذکور شد بدین شرح است :جلب رضایتمندی مشتریان با امتیاز بیش از 95 در زمینه فروش، تحویل محصول و خدمات پس از فروش ،کسب بیشترین امتیاز برای داشتن استانداردها و گواهینامه های ملی و بین المللی و نسبت فروش به تولید محصولات شرکت .

در این همایش معاون اول رئیس جمهور موفقیت شرکت های برتر را حاصل مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده دانست و گفت : بالاترین سرمایه شرکت ها ، کسب اعتماد مصرف کنندگان است .

مهندس محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت نیز در این همایش ضمن تشریح اجزای حقوق مصرف کننده و تولید کننده و اقدامات دولت در این زمینه ،‌گفت : در خدمات و تولیدات خود باید رضایت و سلامت مشتری را همزمان رعایت کنیم .

بنابر اعلام معاونت فروش وبازاریابی شرکت ،‌ مواردی که باعث موفقیت ذوب آهن در کسب تندیس مذکور شد بدین شرح است :جلب رضایتمندی مشتریان با امتیاز بیش از 95 در زمینه فروش، تحویل محصول و خدمات پس از فروش ،‌کسب بیشترین امتیاز برای داشتن استانداردها و گواهینامه های ملی و بین المللی و نسبت فروش به تولید محصولات شرکت .

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا