رونق بازار بیلت صادراتی ایران

رونق بازار بیلت صادراتی ایران

دنیای معدن -رشد تقاضا در خاور میانه قیمت بیلت صادراتی ایران را بالا برده است. البته افزایش قیمت های سی آی اس و بالا بودن قیمت های چین و نداشتن قدرت رقابت در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس به بازار ایران نیز کمک کرده است. دو هفته اخیر معاملاتی در کشورهای عرب حوزه جی سی سی در 380 دلار هر تن فوب بسته شده که 20 تا 25 دلار نسبت به نیمه نخست فوریه بالاتر است. ذوب آهن اصفهان 30 هزار تن بیلت حمل ماه مارس را به امارات فروخت و فولاد خوزستان 20 هزار تن بیلت حمل اوایل آوریل را دو هفته قبل به عمان فروخت. بعد از این معاملات، عرضه کننده های ایرانی قیمت را بالا بردند و حال به دنبال 395 تا 400 دلار هر تن فوب هستند. از طرفی فولاد کاوه جنوب 30 هزار تن بیلت 130 و 150 میلیمتر برای حمل آوریل موجود دارد و در حال دریافت درخواست های مزایده است که اوایل مارس برگزار خواهد شد. منبع: metal expertایفنا

دو هفته اخیر معاملاتی در کشورهای عرب حوزه جی سی سی در 380 دلار هر تن فوب بسته شده که 20 تا 25 دلار نسبت به نیمه نخست فوریه بالاتر است. ذوب آهن اصفهان 30 هزار تن بیلت حمل ماه مارس را به امارات فروخت و فولاد خوزستان 20 هزار تن بیلت حمل اوایل آوریل را دو هفته قبل به عمان فروخت.

بعد از این معاملات، عرضه کننده های ایرانی قیمت را بالا بردند و حال به دنبال 395 تا 400 دلار هر تن فوب هستند.  از طرفی فولاد کاوه جنوب 30 هزار تن بیلت 130 و 150 میلیمتر برای حمل آوریل موجود دارد و در حال دریافت درخواست های مزایده است که اوایل مارس برگزار خواهد شد.

منبع: metal expertایفنا

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا