عضو کمیسیون برنامه و بودجه در خانه ملت:

۴۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در مجموعه گل گهر افتتاح می‌شود

۴۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در مجموعه گل گهر افتتاح می‌شود

گروه معادن >سنگ آهن - نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از 3 تا 4 هزار میلیارد تومان، پروژه آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در مجموعه گل‌گهر است، خبر داد و گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت جزی وزرای خوب، کارآمد و موفق این دولت است.

به گزارش ماین نیوز، «شهباز حسن‌پور» گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت جزو وزرای خوب، کارآمد و موفق این دولت است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌ها، فعالیت‌ها و تلاش‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیئت دولت، خوشبختانه بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه رفع موانع تولید رفع شده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مدیرانی که اقدامات بزرگی که در زمینه سنگ آهن صورت داده‌اند، خطاب به مدیران اظهار کرد: مدیران باید تحول‌گرا باشند و با مدیریت تحول‌گرا که همان مدیریت جهادی است، توسعه کشور را در همه سطوح با سرعت بیشتری پیش ببرند.

وی با اشاره به این‌که شهرستان‌های سیرجان و بردسیر از رشد قابل قبولی در بخش صنعت و معدن برخوردار می‌باشند، تصریح کرد: شهرستان سیرجان به قطب فولاد کشور تبدیل شده است، هم‌چنین شهرستان بردسیر نیز جزو 10 شهرستان نخست کشور در زمینه فولاد است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیران شرکت‌های گوهر زمین، جهان فولاد، شرکت مگامدول و شرکت سرمایه‌گذاری گل گهر، گفت: نسبت به تکمیل زنجیره ارزش افزوده اقدام کنند تا از خام‌فروشی جلوگیری شود.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، یادآوری کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که اگر معادن ایران فعال شوند، می‌توانند با نفت رقابت کند.

حسن پور اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگ صنعتی معدنی با حضور، رئیس‌جمهور و سایر مسئولان کشوری از جمله وزیر صنعت، معدن و تجارت که در این مدت ایشان تلاش‌های بسیار ارزشمندی داشته‌اند، باشیم.

وی فقر و بیکاری را دو پدیده زشت دانست و خاطرنشان کرد: باید با تلاش مضاعف نسبت به رفع دغدغه‌های مردم سیرجان و بردسیر گام برداشت تا بتوانیم بر دو پدیده زشت این دو شهرستان فائق آئیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر از 3 تا 4 هزار میلیارد تومان، پروژه آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در مجموعه گل‌گهر خبر داد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا