مراسم روز ملی کیفیت؛

معاون اجرایی رئیس جمهوری: ارتقای کیفیت کالا با نظام مند شدن فرایند کنترل محقق می شود

معاون اجرایی رئیس جمهوری: ارتقای کیفیت کالا با نظام مند شدن فرایند کنترل محقق می شود

تهران-ایرنا- معاون اجرایی رئیس جمهوری بر ضرورت نظارت و کنترل کیفی محصولات تولیدی تاکید کرد و گفت: ارتقای کیفیت کالا و خدمات فقط با نظام مند شدن فرایند نظارت و کنترل محقق می شود.

محمد شریعتمداری عصر امروز (دوشنبه) در مراسم بزرگداشت روز ملی کیفیت افزود: با وجود همه تفاوت های مفهومی بر مساله کیفیت، دست اندرکاران باید به بهبود مستمر کیفیت محصولات خود توجه جدی داشته باشند.
وی گفت: برای رسیدن به جایگاه واقعی کیفیت همه ما در مراکز علمی، صنعتی و تولیدی باید به تولید محصولات کیفی توجه کرده و از روش های مختلف و تجارب موفق برای ارتقای کیفی محصولات بهره ببریم.
معاون اجرایی رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه بهبود مستمر کیفیت محصولات داخلی حاصل تلاش نخبگان جامعه است، افزود: ما هر روز شاهد ارتقای کیفیت محصولات تولیدی در بخش های مختلف اقتصادی هستیم.
شریعتمداری ادامه داد: در برنامه ریزی های ارتقای کیفیت باید بیش از پیش به نتایج حاصل از آن توجه کنیم زیرا بهترین مقوله کیفیت، اخذ رضایتمندی مردم از یک کالا و یا خدمات است.
وی خاطرنشان کرد: بدون شک کسانی که در این عرصه انجام وظیفه می کنند باید به نتیجه گرایی ارتقای کیفیت توجه کنند تا همه بتوانیم به هدف خود در این زمینه برسیم.
معاون رئیس جمهوری، به اهمیت استفاده از علم مدیریت و تجارب جهانی در این بخش اشاره کرد و گفت: در جهان همواره صاحبان علم و دانش توانستند کیفیت را در عمل اجرایی کنند.
شریعتمداری یادآورشد: در این عرصه بسیاری در خلق مفاهیم پیشرو بودند و با ابتکار و خلاقیت های خود توانستند کیفیت را در همه عرصه ها به وجود آورند.
وی، بر نظارت و کنترل کیفی محصولات داخلی تاکید کرد و گفت: تنها با نظام مند شدن فرایند نظارت و کنترل می توانیم شاهد ارتقای کیفیت کالا و خدمات داخلی باشیم.
وی افزود: در این راستا اطلاع رسانی رسانه ها و توجه آنها به مساله کیفیت می تواند بسیاری از اشکالات ما را مشخص کند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا