بومي‌سازي سيستم توزين جرثقيلهاي سقفي در فولاد مبارکه

بومي‌سازي سيستم توزين جرثقيلهاي سقفي در فولاد مبارکه پايگاه خبري معدن نيوز- با دست يابي به دانش فني بومي‌سازي سيستم توزين (لودپين‌هاي) جرثقيل‌هاي سقفي فوق حساس فولاد‌سازي و نورد پيوسته سبا، اين جرثقيل‌ها به سيستم توزين، کنترل و مونيتورينگ مجهز شد.
به گزارش پايگاه خبري معدن نيوز، مهرزاد ملک محمدي رييس راهبري و تعميرات جرثقيل‌هاي فولادسازي و نورد سبا با اعلام اين خبر افزود: با دستيابي به تکنولوژي ساخت اين تجهيز که در انحصار کشورهاي آلماني و امريکائي بود از اين پس امکان بکارگيري اين تجهيز بر روي همه جرثقيل‌هاي موجود در شرکت فولاد مبارکه فراهم شد.
وي ادامه داد: اين طرح که بر روي جرثقيل شماره 6 و 8 ناحيه سبا با ظرفيت 260 و 270 تن پياده‌سازي شد قابليت ضبط اطلاعات بر روي سيستم مربوطه و انتقال اطلاعات از طريق وايرلس و شبکه فولاد مبارکه را داشته و اين امکان را دارد واحدهاي مرتبط با رمز ورود مربوطه همه اطلاعات را بررسي و چک کنند. ضمن اينکه ميتوان با استفاده از نرم افزار، پارامترهاي جرثقيل از قبيل حدود بالا و پايين لودسل را از طريق شبکه تنظيم کرد.
در همين رابطه علي رضاقليان کارشناس برق واحد جرثقيل‌هاي سقفي نيز خاطر نشان کرد: فرآيند طراحي و ساخت لودپين‌ها طي يک فرآيند يک ساله با توانمندي کارکنان شرکت فولاد مبارکه و شرکت دانش‌بنيان کاوشگران فن آور زنده رود با برنامه‌ريزي دقيق و گام به گام انجام شده و در حال بهره‌برداري است.


بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا