مدیرعامل توانیر در گفت وگو با تسنیم خبر داد

انجام مذاکرات خوب در نمایشگاه پانزدهم برای توسعه صنعت برق ایران

انجام مذاکرات خوب در نمایشگاه پانزدهم برای توسعه صنعت برق ایران

مدیرعامل توانیر گفت: نمایشگاه امسال با حضور پرشور تر و رشد چشمگیر حضور شرکت های خارجی همراه شده؛ همچنین شرکت های ایرانی نیز از نظر کمی و کیفی در حضور نمایشگاهی خود رشد داشته اند؛ این فضا برای برقراری تعاملات جدید، فضای مطلوبی است.

آرش کردی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: امسال در حالی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی برق ایران برگزار می شود که شرایط تعاملات جهانی با ایران تغییراتی داشته و بیش از گذشته شرکت های خارجی به حضور در پروژه های اقتصادی ایران تمایل نشان می دهند.

وی افزود: ایران همواره ظرفیت های بسیاری برای توسعه داشته و این ظرفیت ها برای کشورهای خارجی به خصوص شرکت های خصوصی خارجی که به دنبال سرمایه گذاری های سودآور و بکر در نقاط مختلف جهان هستند، جذاب بوده و هست.

مدیرعامل توانیر تصریح کرد: نمایشگاه امسال با حضور پرشور تر و رشد چشمگیر حضور شرکت های خارجی همراه شده؛ همچنین شرکت های ایرانی نیز از نظر کمی و کیفی در حضور نمایشگاهی خود رشد داشته اند؛ این فضا برای برقراری تعاملات جدید بین شرکت های خصوصی ایرانی و خارجی، فضای مطلوبی است.

وی ادامه داد: پیش بینی می کنیم بسترهای همکاری و مذاکرات خوبی در نمایشگاه امسال بین شرکت های ایرانی و خارجی صورت بگیرد که زمینه های توسعه هر چه بیشتر صنعت برق ایران را فراهم کند.

کردی با بیان اینکه فرصت مناسبی برای تعامل شرکت های ایرانی و خارجی در صنعت برق فراهم شده است، گفت: علاوه بر تعاملات بین المللی، نمایشگاه امسال با توجه به حضور گسترده شرکت های داخلی به خصوص در زمینه ساخت تجهیزات، فرصت مغتنی برای فعالان صنعتی ایران است که کالاهای مورد نیاز خود را در بین کالاهای باکیفیت ساخت داخل پیدا کنند.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا