چه مدارکی برای وام 25 میلیونی نیاز است؟

چه مدارکی برای وام 25 میلیونی نیاز است؟

گروه صنعتی ایران‌خودرو با انتشار خبری در خصوص تعداد چک‌ها و مدارکی که باید متقاضیان در طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی ارائه دهند اعلام کرد که مشتریان قادرند چک‌های سه تا شش ماهه برای خرید 9 نوع خودرو صادر کنند.

با توجه به اینکه در روز نخست فروش خودرو برخی مشتریان عنوان کرده‌اند که باید در این طرح چک‌‌های زیادی را در اختیار نمایندگی‌ها قرار دهند، گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد که برای فروش محصولات خود در طرح تسهیلات 25میلیون تومانی خرید خودرو مدل های منعطف و متنوعی برای فروش اقساطی را ارائه کرده تا متقاضیان با توان مالی گوناگون بتوانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اقتصاد، آنگونه که پایگاه اطلاع‌رسانی گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده، این شرکت محصولات خانواده 405، خانواده 206، خانواده سمند، خانواده تندر، سه محصول رانا، دنا و پارس سال به همراه دو وانت آریسان و پیکاپ را در سبد عرضه این طرح قرار داده است.

بر اساس اعلام این شرکت خودروساز، مدت زمان بازپرداخت اقساط خودروها به چهار شیوه یک، دو، سه و چهار ساله طراحی و تنظیم شده تا خریداران بتوانند میزان اقساط ماهانه خود را نیز انتخاب کنند.

این گزارش حاکی از آن است با توجه به اینکه یکی از دغدغه های خریداران خودرو از طریق تسهیلات 25 میلیونی تامین تعداد چک های مورد نیاز برای بازپرداخت اقساط است، براساس اطلاعاتی که معاونت بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو منتشر کرده است متقاضیان می توانند به ازای هر سه، چهار و شش ماه اقساط ، یک فقره چک ارائه کنند.

براساس این گزارش، متقاضیان خرید خودرو و استفاده از این تسهیلات می توانند از امروز، 18 آبان ماه، به نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

همانگونه که در شرایط عمومی طرح آمده است نیازی به مراجعه مشتریان به بانک وجود ندارد و این طرح تماما در نمایندگی‌های مجاز شرکت انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این طرح کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی و برخی مدارک مشابه روش های جاری نقد و اقساط شرکت است. واریز مبلغ پیش پرداخت خودرو نیز در نمایندگی و فقط به حساب گروه صنعتی ایران خودرو انجام خواهد شد.

همچنین ثبت نام برای استفاده از تسهیلات 25میلیون تومانی خرید خودرو بنا بر کد ملی افراد صورت می گیرد و هر فرد تنها یکبار می تواند از مزایای این طرح استفاده کند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا