پالایشگاه روغن سازی تهران تعمیر اساسی شد

پالایشگاه روغن سازی تهران تعمیر اساسی شد

پالایشگاه روغن سازی تهران در جهت افزایش کیفیت روغن پایه؛ واحد تصفیه با گاز هیدروژن (Hydro Finishing Unit) خود را تعمیر اساسی کرد.

 

به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، عیسی اسحاقی، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با بیان این که واحد تصفیه با گاز هیدروژن (Hydro Finishing Unit) پالایشگاه روغن سازی تهران جزو واحدهای منحصر به فرد در پالایشگاههای روغن سازی کشور و منطقه به شمار می آید، گفت: وظیفه این واحد زدودن ناخالصیهایی مانند نیتروژن، سولفور، اکسیژن، ترکیبات فلزی و الفینها و جایگزینی آن با هیدروژن است، تعمیر اساسی این واحد باعث افزایش کیفیت روغن پایه تولیدی این پالایشگاه شد.
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در ادامه گفت: دومین تعمیرات اساسی در پالایشگاه ایرانول واحد آسفالت گیری (PDA) است که به طور کامل پس از ١٦ سال از سوی متخصصان و کارکنان پالایشگاه روغن سازی تهران با گاز پروپان به منظور افزایش کیفیت روغن مورد نیاز صنایع (برایت استاک) انجام شد.
اسحاقی گفت: آخرین تعمیرات اساسی واحد PDA در سال ١٣٧٨ از سوی شرکت پالایشگاه نفت تهران انجام شده بود که اینک با تلاش متخصصان و کارکنان پالایشگاه روغن سازی تهران در سطح گسترده صورت گرفت و موجب افزایش کیفیت برایت استاک روغن مورد استفاده در صنایع شد.
وی تاکید کرد: پالایشگاه روغن سازی آبادان نیز نیاز به تعمیرات اساسی دارد که به زودی انجام می شود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا