ابتکار یک شرکت نوپا برای تغذیه سالم کودکان

ابتکار یک شرکت نوپا برای تغذیه سالم کودکان

شرکت تیستل در ابتکار جالبی،با ارسال هفتگی مجموعه ای از مواد اولیه غذایی مناسب کودکان برای والدین علاقه مند، امکان می دهد با صرف وقت و هزینه کم غذاهای دارای ارزش تغذیه ای بالا تهیه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از دیجیتال ترندز، یک شرکت نوپا به نام تیستل با درک اهمیت موضوع و شناسایی خلاء موجود در بازار و با توجه به قیمت بالای غذاهای سالم و مقوی کودکان ابتکار عمل جالبی را اجرا کرده و با ارسال هفتگی مجموعه ای از مواد اولیه غذایی مناسب کودکان برای والدین علاقه مند،به آنها امکان می دهد با صرف وقت و هزینه کم برای دلبندان خود غذاهای دارای ارزش تغذیه ای بالا تهیه کنند.

خط تولید مواد اولیه غذایی این شرکت، تریستل بیبی نام دارد و در قالب آن مواد اولیه ای برای خریداران ارسال می شود که ارگانیک و آماده طبخ هستند و با استفاده از آنها تردیدی وجود نخواهد داشت که کودکان غذایی مناسب و چه بسا بهتر از والدین خود مصرف کنند.

امروزه کم نیستند شرکت های نوپایی که وعده های غذایی آماده را برای صبحانه، ناهار و شام برای مشتریان خود در شهرهای شلوغ ارسال می کنند. اما ارسال مواد اولیه غذایی آماده طبخ به این شکل برای مصرف بچه های کم سن وسال سابقه ای نداشته است.

شیری اونری مدیر این شرکت ایده تاسیس این شرکت را از مشکلاتی که به عنوان یک مادر برای تهیه غذای باکیفیت و سالم برای فرزند خود داشته، گرفته است. بسته مواد غذایی که این شرکت برای مشتریان خود ارسال می کند حاوی محصولات کاملا شسته و بسته بندی شده است. مصرف کنندگان باید این مواد را بر اساس دستورالعمل ارسالی ترکیب و طبخ کنند تا غذای کودک در کمتر از 15 دقیقه آماده مصرف باشد.

نکته جالب این است که قیمت هر یک از این وعده های غذایی دو دلار است و لذا خرید از این شرکت هزینه ای کمتر از بسیاری از روش های مشابه تامین غذا برای کودکان دارد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا