حاتمی خبر داد:

اجرای سه پروژه بزرگ مسئولیت اجتماعی توسط گل گهر

اجرای سه پروژه بزرگ مسئولیت اجتماعی توسط گل گهر

گروه معادن >سنگ آهن - معاون پشتیبانی مجتمع گل گهر گفت: گل گهر سه پروژه بزرگ را در راستای مسئولیت اجتماعی خود با هزینه‌ای بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ماین نیوز به تبریز، محمد حاتمی در نشست خبری شرکت گل گهر در سمپوزیوم و نمایشگاه فولاد 95 در تبریز که در غرفه این شرکت برگزار شد، افزود: این سه پروژه شامل احداث خط آهن سیرجان (گل گهر) به کرمان به طول 200 کیلومتر، احداث بیمارستان فوق تخصصی گل گهر برای خدمات‌رسانی به استان کرمان و اجرای طرح فاضلاب سیرجان است که هدف از اجرای آن تامین آب صنعتی از فاضلاب شهر سیرجان است.

وی گفت: پروژه مهم دیگر گل گهر در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی واگذاری وظیفه تامین پوشاک بخش صنعتی پرسنل گل گهر به مجموعه‌ای متعلق به کمیته امداد است. ضمن اینکه احداث ورزشگاه گل گهر نیز از دیگر پروژه‌های شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی بوده که به اذعان مسئولان کیفیت این ورزشگاه در سطح منطقه بی‌نظیر است و در حال حاضر نیز گل گهر در 35 رشته ورزشی کارگری دارد.

حاتمی با بیان اینکه شرکت‌های صنعتی و معدنی سالانه 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده پرداخت می‌کنند، افزود: اخیرا مجلس مصوبه‌ای داشت که مبنی بر اینکه شرکت‌ها می‌توانند این میزان مالیات را صرف بخش سلامت و آموزش کارکنان خود کنند. البته قبلا نیز مصوبه‌ای در این زمینه وجود داشت اما مصوبه اخیر مجلس آن‌را کاملتر کرد.

معاون پشتیبانی مجتمع گل گهر همچنین درباره پروژه انتقال آب خلیج فارس به کرمان و یزد گفت: عربستان سالانه 8 میلیون مترمکعب آب دریا را استحصال کرده و از آن استفاده می‌کند در حالی که این رقم برای ایران تنها 600 هزار مترمعکب است؛ بنابراین جای کار زیادی در این حوزه وجود دارد.

او با اشاره به اینکه در ابتدای فعالیت مهندس تقی زاده در گل گهر 21 هزار میلیارد تومان طرح توسعه برای این شرکت تعریف شده بود در حالی که منابع تعریف شده برای اجرای این پروژه‌ها تنها 4 هزار میلیارد تومان بود، افزود: البته مهندس تقی زاده اجازه توقف هیچیک از پروژه‌ها را ندادند و تمام بدهی‌های ناشی از این طرح‌ها نیز پرداخت شده است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا