حضور پر رنگ گل گهر در شانزدهمين نمايشگاه و سپموزیوم بین المللی فولاد در تبریز

حضور پر رنگ گل گهر در شانزدهمين نمايشگاه و سپموزیوم بین المللی فولاد در تبریز

گروه معادن >سنگ آهن - نمايشگاه بين المللي و نوزدهمین سمپوزیوم فولاد تبريز امسال با حضور برجسته شرکت گل گهر و شركت هاي وابسته در کنار ۱۵۶ شرکت بزرگ داخلی و ۷۰ شرکت معتبر خارجی از کشورهای هند اتریش ایتالیا تایوان چین کره و چند کشور دیگر در نمایشگاه بین المللی تبریز افتتاح شد.

به گزارش ماین نیوز، ابوذر حلوایی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنعتی و معدنی گل گهر اعلام کرد : با توجه به حضور شرکت هاي بزرگي از منطقه گل گهر شامل جهان فولاد _ توسعه آهن و فولاد _ گل گهر و شرکت سرمایه گذاری این بزرگترین حضور نمایشگاهی شرکت گل گهر در این سمپوزیوم و نمایشگاه معتبر محسوب می شود.

وی افزود : این نمایشگاه كه ١٠ و ١١ اسفندماه در تبريز برگزار ميشود فرصت بسیار بزرگی را جهت معرفی ظرفیتها و توانمندی های صنعتی و معدنی شهرستان پیش روی صاحبان صنایع معادن بویژه سرمایه گزاران داخلی و خارجی قرار داده است.

وی در ادامه گفت: نوزدهمین همایش محققان، استادان، مدیران و کارشناسان صنعت فولاد کشور نیز امروز و فردا تحت عنوان سمپوزیوم فولاد 95 همزمان با این نمایشگاه برگزار می شود

گفتني است غرفه شركت گل گهر و شركت هاي وابسته در محل دائمي نمایشگاه بین المللی تبریز سالن امیرکبیر پذیرای بازدید کنندگان محترم می باشد
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا