ثبات موقت قیمت در بازار سنگ آهن

ثبات موقت قیمت در بازار سنگ آهن

دنیای معدن - قیمت نقدی سنگ آهن وارداتی خلوص 62 درصد در چین باثبات و 47.80 دلار هر تن خشک سی اف آر شنیده شده است. تقاضا کمی بهتر شده و خرید هایی صورت گرفته است ولی فعالان بازار تردید دارند دوام داشته باشد.    ظاهرا چون قیمت به زیر 50 دلار رسیده برخی به فکر خرید سنگ آهن افتاده اند. موجودی سنگ آهن برخی کارخانه ها خیلی پایین آمده و چون 15 روز زمان می برد تا پس از خرید سنگ آهن وارد انبارشان شود نگران شده اند که برای تولید روزانه با مشکل مواجه شوند.  در کل بازار فولاد عملکرد مطلوبی ندارد از این رو تقاضای واقعی سنگ آهن بهتر نشده است. پیش از این کارخانه ها برای تولید 30 روز، سنگ آهن انبار می کردند ولی وضعیت مالی فعلی آن ها مساعد نیست و ترجیح می دهند برای بیشتر از 20 روز سنگ آهن انبار نکنند.       

ظاهرا چون قیمت به زیر 50 دلار رسیده برخی به فکر خرید سنگ آهن افتاده اند. موجودی سنگ آهن برخی کارخانه ها خیلی پایین آمده و چون 15 روز زمان می برد تا پس از خرید سنگ آهن وارد انبارشان شود نگران شده اند که برای تولید روزانه با مشکل مواجه شوند.

 در کل بازار فولاد عملکرد مطلوبی ندارد از این رو تقاضای واقعی سنگ آهن بهتر نشده است. پیش از این کارخانه ها برای تولید 30 روز، سنگ آهن انبار می کردند ولی وضعیت مالی فعلی آن ها مساعد نیست و ترجیح می دهند برای بیشتر از 20 روز سنگ آهن انبار نکنند.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا