پانزدهمین دوره همایش علمی مهندسی معدن برگزار می شود

پانزدهمین دوره همایش علمی مهندسی معدن برگزار می شود

دنیای معدن - انجمن علمی دانشجویی مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر پانزدهمین همایش علمی مهندسی معدن را در اول خردادماه ۹۶ برگزار می کند.

به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این همایش که به عنوان قدیمی ترین گردهمایی دانشجویی کل کشور نیز شناخته می شود علاوه بر بزرگداشت هفته معدن، محل اجتماع فعالان صنایع معدنی به شمار می رود.

در این رویداد جمع زیادی از دانشجویان سراسر کشور با صنعتگران، معدنکاران و قانون گزاران این رشته مهندسی هرچه بیشتر آشنا شده و مشکلات و مسائل خود را بیان می دارند و برقراری ارتباط سازنده بین صنعت و دانشگاه، از مهم ترین دستاوردهای این رویداد به شمار می آید.

انجمن علمی دانشجویی مهندسی معدن که تاکنون میزبان بزرگان زیادی در عرصه معدن کشور بوده است، در هفته معدن سال ۹۶ نیز میزبانی از مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، انجمن مهندسی معدن ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، انجمن مهندسی معدن ایران، انجمن سنگ آهن، شرکت ملی مس، خانه معدن ایران، شرکت های معدنی و صنعتی مختلف در سطح کشور، دانشجویان و استادان دانشگاه را در پانزدهمین همایش مهندسی معدن به عهده خواهد داشت.

برقراری ارتباط رو در رو میان دانشجویان و استادان عرصه معدن با مسوولان و سرمایه گذاران این حوزه، ارائه توانمندی ها، ظرفیت ها، دستاوردها و نیازمندی های حوزه معدن از جمله اهداف این همایش است.

در حاشیه همایش، چالش های پیش روی معدن کاری کشور در قالب میزگردها و پنل های تخصصی به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد. همچنین تجلیل از مدیران و مهندسان برتر کشوری، کارگران برتر عرصه معدن، دانشجویان برتر این حوزه نیز از دیگر برنامه های جنبی این همایش خواهد بود.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا