در کدال منتشر شد؛

صورت های مالی شش ماهه "برانسفو"

صورت های مالی شش ماهه

شرکت ترانسفورماتورهای توزیع زنگان در دوره شش ماهه منتهی به 31 تیر ماه 95 معادل یک هزار و 25 میلیارد و 125 میلییون ریال سود انباشته در حسابهای خود منظور کرد.


شرکت ترانسفورماتورهای توزیع زنگان صورت های مالی شش منتهی به 31 تیر ماه 95 را با سرمایه 500 میلیارد ریال به صورت حسابرسی شده منتشر کرد
.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، ترانسفورماتورهای توزیع زنگان در سال مالی 95 مبلغ یک هزار و 25 میلیارد و 125 میلیون ریال درآمدهای عملیاتی کسب کرد.

از درآمدهای عملیاتی این شرکت بهای تمام ‌شده درآمدهای عملیاتی کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 164 میلیارد و 172 میلیون ریال رسید.

از سود ناخالص دوره نیز هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 120 میلیارد و 310 میلیون ریال محاسبه شد.

از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و پس از افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن معادل 86 میلیارد و 133 میلیون ریال سود خالص بدست آمد و بر این اساس مبلغ 172 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشته شد.

از سود خالص دوره نیز زیان انباشته ابتدای سال کسر شد و در نهایت مبلغ 543 میلیارد و 526 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا