مدیرعامل خبر داد:

سایپا محصول جدید با استاندارد یورو ۵ عرضه می کند/ بررسی تولید خودرو برقی

سایپا محصول جدید با استاندارد یورو ۵ عرضه می کند/ بررسی تولید خودرو برقی

مدیرعامل سایپا با اعلام بررسی تولید خودروی برقی ، از عرضه یک محصول جدید سال آینده با استاندارد یورو ۵ و برای اولین بار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی جمالی در حاشیه جشنواره تقدیر از برترین های زیست محیطی سایپا به صدا و سیما گفت: در سایپا مطالعه برای تولید خودروهای برقی را به عنوان راهبرد جدید در اولویت قرار دادیم و همکاری مطالعاتی با شرکت های بین المللی را آغاز کردیم . 

وی گفت : همه محصولاتی که در این گروه تولید می شود استاندارد یورو 4 را داراست. برخی محصولات، استاندارد یورو 5 دارند. آمادگی داریم استاندارد یورو 5 را در سال های آینده برای محصولات اعمال کنیم. راهبرد ارتقای استانداردهای سازگار با محیط زیست در سایپا تدوین و عملیاتی شده است.
 
جمالی ادامه داد: ماه گذشته در همکاری با سازمان حمل و نقل جاده ای، قراردادی امضا کردیم که بر اساس آن خودروهای فرسوده تجاری که 65 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر پیمایش ، مصرف سوخت دارند با خودروهایی که مصرف سوخت کمتر از 32 لیتر دارند جایگزین شوند.امیدواریم برای ناوگان حمل و نقل مسافری نیز این اقدام صورت گیرد. 

وی با بیان اینکه هر سال یک محصول جدید با استاندارد یورو 5 به بازار عرضه خواهیم کرد گفت : این محصول سال آینده بر روی پلتفرم x100 برای اولین بار در بازار عرضه خواهد شد ضمن اینکه محصولات قبلی هم ارتقای استاندارد خواهند داشت.تلاش خواهیم کرد تا قبل از سال 98 که سال اجرای استاندارد یورو 5 است همه محصولات سایپا بتوانند این استاندارد را بگذرانند. نحوه مصرف و استفاده از خودروها در عمر مفید خودرو موثر است.
 
انتهای پیام
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا