برگزاری دوره آموزش ایمنی و بهداشت معادن روباز توسط ایمیدرو

برگزاری دوره آموزش ایمنی و بهداشت معادن روباز توسط ایمیدرو

دنیای معدن - مدیر ایمنی ، بهداشت و محیط زیست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد: دوره تئوری آموزشی ایمنی و بهداشت در معادن روباز برای حدود 100 نفر از مسئولان HSE واحدهای تابعه و بخش خصوصی با حضور استادان خارجی برگزار شد. دوره عملی این برنامه نیز فردا و پس فردا در مجتمع معدنی سنگان انجام می شود. امیر ولدخانی گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ، آشنایی متخصصان ایمنی و مسئولان فنی معادن با اصول ایمنی در معادن روباز بود که با استقبال شرکت کنندگان مواجه شد. وی افزود: در این دوره آموزشی که با حضور 2 مدرس خارجی از کشور آلمان برگزار شد، علاوه بر مسئولان HSE واحدهای تابعه، پیمانکاران شرکت های معدنی بخش خصوصی ، هفت نفر از سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان های منتخب معدنی، کارشناسان ایمنی امور HSEE وزارت صنعت،معدن و تجارت و همچنین کارشناسان مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت کار از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند. دوره عملی در سنگان ولدخانی اظهار کرد: مدت زمان دوره آموزشی ایمنی و بهداشت در معادن روباز به مدت یک هفته است که دوره تئوری آن از شنبه 30 بهمن ماه آغاز و روز چهارشنبه 4 اسفند ماه جاری به پایان رسید و دوره عملی آن روزهای 5 و 6 اسفند در سنگان برای تعداد 30 نفر از شرکت کنندگان انجام می شود.

امیر ولدخانی گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ، آشنایی متخصصان ایمنی و مسئولان فنی معادن با اصول ایمنی در معادن روباز بود که با استقبال شرکت کنندگان مواجه شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی که با حضور 2 مدرس خارجی از کشور آلمان برگزار شد، علاوه بر مسئولان HSE واحدهای تابعه، پیمانکاران شرکت های معدنی بخش خصوصی ، هفت نفر از سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان های منتخب معدنی، کارشناسان ایمنی امور HSEE وزارت صنعت،‌معدن و تجارت و همچنین کارشناسان مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت کار از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.

دوره عملی در سنگان

ولدخانی اظهار کرد: مدت زمان دوره آموزشی ایمنی و بهداشت در معادن روباز به مدت یک هفته است که دوره تئوری آن از شنبه 30 بهمن ماه آغاز و روز چهارشنبه 4 اسفند ماه جاری به پایان رسید و دوره عملی آن روزهای 5 و 6 اسفند در سنگان برای تعداد 30 نفر از شرکت کنندگان انجام می شود.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا