امروز در تالار پتروشیمی رقم خورد؛

رقابت برای 7 محصول شیمیایی

رقابت برای 7 محصول شیمیایی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز ۱۳ هزار و ۷۴۴ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات شیمیایی ۲۴ هزار و ۷۵ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۸ هزار و ۶۳۳ تن رقم خورد.

به این ترتیب کریستال ملامین، اسیداستیک، منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول، نرمال بوتانول، دی اتیل هگزانول و منومر وینیل استات با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند با عرضه ۶۰۵ تنی به میزان ۲۲۳۳ تن تقاضا روبه رو شد، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۶۱ تومان رقم خورد.

دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم با حجم عرضه ۱۱۰ تن ۱۹۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۸۴ تومان بود، میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۸۸ تومان رقم خورد.

بنزن پتروشیمی بندرامام هم با حجم ۳ هزارتن به میزان ۲۰۲۰ تن تقاضا داشت و نهایتا با قیمت ۳ هزار و ۹۰۱ تومان معامله شد.

کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با حجم عرضه ۲۰۰ تن با ۲۳۵۰ تن تقاضا روبه رو شد، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۷۴۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۲۲۰ تومان رقم خورد.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند هم با حجم عرضه ۱۲۵۴ تن به میزان ۱۷۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۳۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۰۴ تومان رقم خورد.

کریستال ملامین پتروشیمی ارومیه هم با حجم عرضه ۷۰ تن به میزان ۶۰۵ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا ۵ هزار ۲۲۰ تومان رقم خورد.

منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم با حجم عرضه ۲۲۰ تن به میزان ۲۶۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ۳ هزار و ۱۰۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۱۲۲ تومان بود.

در همین حال اوره صنعتی پتروشیمی شیراز، استایرن منومر پتروشیمی پارس، تری اتانول آمین و دی اتانول آمین پتروشیمی شازند و اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان وارد سیستم مچینگ شدند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا