مدیرروابط عمومی سازمان بورس تشریح کرد:

گردهمایی جهانی سازی گزارشگری مالی با حضور بیش از هزارفعال مالی

گردهمایی جهانی سازی گزارشگری مالی با حضور بیش از هزارفعال مالی

مدیر روابط عمومی سازمان بورس تصریح کرد: پیاده سازی استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی باعث می شود پاسخگویی به نیاز استفاده کنندگان مختلف به ویژه سرمایه گذاران خارجی فراهم شود و تصویر شفاف تر و مناسب تری از این ظرفیت ارائه شود.


باتوجه به اینکه شرکت های بزرگ بورسی از اول سال آینده موظف به گزارشگری مالی مطابق با استانداردهای بین المللی هستند، برهمین اساس روز شنبه مدیران بازار سرمایه ، وزارت اقتصاد ، سازمان حسابرسی و همه ناشران بورسی گردهم می آیند تا دراین باره به نقطه نظرات مشترکی دست یابند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از عصر بازار یاسر فلاح ، مدیر روابط عمومی سازمان بورس اوراق بهادار در باره همایش IFRS و زبان مشترک جهانی سازی فعالیت های مالی گفت: روز شنبه ، هفتم اسفندماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما همایش IFRS یا زبان مشترک جهانی سازی فعالیت های مالی با حضور مدیران نزدیک به 500 شرکت حاضر در بورس و 400 حسابرس و روسای بیمه و سازمان امور مالیاتی ، وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی وروسای بیمه برپا می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان بورس افزود: برگزاری این همایش نشان دهنده عزم جدی سازمان بورس در اجرای استانداردهای IFRS است .

به گفته یاسر فلاح ، شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران که دوره مالی آنها از ابتدای فروردین ماه امسال و بعد از آن شروع می‌شود و سرمایه ثبت شده آنها 10 هزار میلیارد ریال و بیشتر از آن است، مشمول این اطلاعیه هستند در نتیجه مخاطب اصلی همایش استانداردهای بین المللی گزارشگری خواهند بود.

در پایان مدیر روابط عمومی سازمان بورس تصریح کرد: اهمیت این موضوع از این جهت خواهد بود که پیاده سازی استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی باعث می شود پاسخگویی به نیاز استفاده کنندگان مختلف به ویژه سرمایه گذاران خارجی فراهم شود و تصویر شفاف تر و مناسب تری از این ظرفیت ارائه شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا