بازارهای آسیایی در مسیر سبز

بازارهای آسیایی در مسیر سبز

تمامی بازارهای آسیایی از هنگ کنگ تا سنگاپور به دنبال افزایش شاخص ها در بازارهای آمریکا، روند افزایشی را در پیش گرفتند.

 

 

بازارهای آسیایی در آخرین ساعات معاملاتی با افزایش شاخص ها همراه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، تمامی بازارهای آسیایی از هنگ کنگ تا سنگاپور به دنبال افزایش شاخص ها در بازارهای آمریکا، روند افزایشی را در پیش گرفتند.

بر اساس این گزارش، قیمت دلار در مقایسه با ین ژاپن کاهش داشت، در حالیکه قیمت نفت برای چهارمین روز متوالی افزایش را در پی داشت.

در این بین، شاخص آسیا پاسفیک با بیشترین میزان افزایش همراه شد در حالی که قیمت سهام شرکت های چینی موجود در بازار هنگ کنگ روند رو به رشد را ادامه دادند.

کاهش قیمت دلار در مقایسه با ین در حالی به ثبت رسید که مدیر شعبه کلیولند فدرال رزرو آمریکا، لورتا مستر، در خصوص تصمیمات جدید بانک مرکزی خبر داد: خبرهای حاصله از نرخ بهره، تأثیری در بازارها نخواهد داشت.

این در حالی است که، قیمت نفت با افزایش همراه شد و هر بشکه از این کالا 54 دلار معامله شد.

بر این اساس، انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و برنامه برگزیت بریتانیا، ریسک های بسیار زیادی را بر بازارها تحمیل می کند. در حالی که سهامداران نسبت به آینده اقتصاد جهانی ابراز امیدواری می کنند.

در این بازارها، شاخص آسیا پاسفیک با رشد 0.4 درصدی همراه شد و به بیشترین میزان افزایش نسبت به ماه جولای رسید.

شاخص تاپیکس ژاپن رشد 0.1 درصدی داشت در حالی که شاخص هنگ سنگ با رشد 0.8 درصدی رو به رو شد. شاخص شرکت های چینی بورس هنگ کنگ نیز با رشد 1 درصدی به معاملات ادامه دادند، در حالی که بورس سنگاپور با رشد 0.7 درصدی شاخص اصلی مواجه شد.

شاخص آتی اس اند پی با رشد 0.1 درصدی رو به رو شد در حالی که شاخص های آتی داوجونز و نزدک روند رو به رشد را به ثبت رساندند .

قیمت سهام بانک ها در اروپا با کاهش 1 درصدی رو به رو شد در حالی که پیش بینی سود بانک اچ اس بی سی محقق نشد .

 

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا