مدیر امور اعضای کانون کارگزاران عنوان کرد:

دعوت از کارشناسان برای حضور در کارگروه های تخصصی

دعوت از کارشناسان برای حضور در کارگروه های تخصصی

کارگروه ها و کمیته های تخصصی کانون کارگزاران به عنوان نیروهای مشورتی این کانون، جلسات متعددی را پیرامون مسائل و مشکلات مربوط به خود برگزار می کنند و به بررسی راه حل های موجود می پردازند.

کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار بر طبق روال گذشته، در سال جاری از تمام شرکت­ های کارگزاری عضو، درخواست می کند تا کارشناسان خود را جهت حضور در کارگروه­­ ها و کمیته ­­ها معرفی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، بهنام بهزادفر، مدیر امور اعضای کانون کارگزاران، در این خصوص اظهار داشت: خوشبختانه این موضوع با استقبال روبرو شده و تا کنون 286 درخواست از 70 شرکت کارگزاری به  همراه رزومه به این کانون ارسال شد.

وی ادامه داد:  با تصمیم اعضای هیات مدیره کانون در تاریخ 25 اسفند 95، تعداد 77 نفر برای حضور در 11 کارگروه انتخاب شدند.

بهزادفر افزود: کارگروه­ ها و کمیته ­های تخصصی کانون کارگزاران به عنوان نیروهای مشورتی این کانون، جلسات متعددی را پیرامون مسائل و مشکلات مربوط به خود برگزار می­ کنند و به بررسی راه حل های موجود می­ پردازند. در سال گذشته 8 کارگروه در  43 جلسه تشکیل شد و در مجموع 602 نفر ساعت در این کارگروه­ ها فعالیت داشتند.

مدیر امور اعضای کانون کارگزاران خاطرنشان کرد: این موضوع خود حاکی از فعالیت مستمر اعضا در کانون کارگزاران است. البته ناگفته نماند که متاسفانه مسائل و مشکلات صنعت نیز بسیار گسترده ­­تر شده­ و نیاز به برگزاری جلسات متعدد به وضوح احساس می­شود.

وی ادامه داد: در این جلسات بسیاری از معضلات صنعت بررسی شده و نتیجه آن در قالب نامه ها و پیشنهاداتی به سازمان بورس اوراق بهادار و شرکت­ های بورس، اعضای هیئت مدیره کانون، مدیران عامل کارگزاری­ ها و ... ارائه می شود.

بهزادفر تأکید کرد: در سال جاری مباحث مطروحه در صنعت کارگزاری به 11 موضوع "ریسک صنعت کارگزاری" ؛ "امور معاملات و پس از معاملات سهام" ؛ "امور معاملات و پایاپای کالا" ؛ "بررسی مشکلات بیمه، مالیات، بانکی و اعتباری"؛ "فن آوری اطلاعات"؛ "سبدگردانی و صندوق­ های سرمایه­ گذاری"؛ "امور بورس انرژی"، "مطالعات تطبیقی"،"ابزارهای نوین مالی اوراق بهادار"، "ابزارهای نوین مالی کالا" و "آموزش و پژوهش" تقسیم شده که در هر کدام از این کارگروه­ ها، 7 نفر حضور فعال دارند.

وی افزود: اسامی 77 عضو کارگروه در سایت کانون کارگزاران قابل مشاهده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا