حضور پر رنگ تر بیلت سی آی اس در منطقه منا

حضور پر رنگ تر بیلت سی آی اس در منطقه منا

دنیای معدن -عرضه کننده های بیلت سی آی اس سال 2016 این فرصت را پیدا کردند تا در منطقه منا حضور بهتری داشته باشند. سال 2015 چینی ها با قیمت های پایین خود قدرت رقابت را در خاورمیانه و شمال افریقا از عرضه کننده های سی آی اس گرفته بودند. از آنجایی که چینی ها تمرکزخود را بر بازار داخلیشان بیشتر کردند و سیاست قیمت گذاریشان تغییر کرد، مصرف بیلت چین در منطقه منا افت چشمگیری را تجربه نمود. البته عرضه کننده های سی آی اس نیز عجله نکردند و بر بهبود سوددهی خود تمرکز نمودند. روسیه و اوکراین سال گذشته 11.2 میلیون تن بیلت صادر کردند که البته 5 درصد افت سالانه داشت. علت این افت نیز کاهش عرضه به کشورهای عرب حوزه جی سی سی بود که 20 درصد پایین آمده 700 هزار تن ثبت شد. منبع: metal expertایفنا

از آنجایی که چینی ها  تمرکزخود را بر بازار داخلیشان بیشتر کردند و سیاست قیمت گذاریشان تغییر کرد، مصرف بیلت چین در منطقه منا افت چشمگیری را تجربه نمود. البته عرضه کننده های سی آی اس نیز عجله نکردند و بر بهبود سوددهی خود تمرکز نمودند.

روسیه و اوکراین سال گذشته 11.2 میلیون تن بیلت صادر کردند که البته 5 درصد افت سالانه داشت. علت این افت نیز کاهش عرضه به کشورهای عرب حوزه جی سی سی بود که 20 درصد پایین آمده 700 هزار تن ثبت شد.

منبع: metal expertایفنا

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا