برنامه ویژه برای تسهیلات 25میلیونی/ ارائه روش های منعطف فروش اقساطی

برنامه ویژه برای تسهیلات 25میلیونی/ ارائه روش های منعطف فروش اقساطی

اقتصاد > صنعت - یکی از خودروسازان برای فروش محصولات خود در طرح تسهیلات 25میلیون تومانی خرید خودرو مدل های منعطف و متنوعی برای فروش اقساطی را ارائه کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، ایران خودرو محصولات خانواده 405، خانواده 206، خانواده سمند، خانواده تندر، سه محصول رانا، دنا و پارس سال به همراه دو وانت آريسان و پيكاپ را در سبد عرضه این طرح قرار داده است. همچنین مدت زمان بازپرداخت اقساط خودروها به چهار شیوه یک، دو، سه و چهار ساله طراحی و تنظیم شده تا خریداران بتوانند میزان اقساط ماهانه خود را نیز انتخاب کنند.

در حال حاضر یکی از دغدغه های خریداران برای استفاده از تسهیلات 25 میلیونی خرید خودرو تامین تعداد چک های مورد نیاز برای بازپرداخت اقساط بود که براساس اطلاعاتی که معاونت بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو منتشر کرده است، مردم می توانند به ازای هر سه، چهار و شش ماه اقساط، یک فقره چک ارائه کنند.

براساس گزارش روابط عمومی ایران خودرو، متقاضیان برای خرید خودرو و استفاده از این تسهیلات می توانند از امروز - 18 آبان ماه- به نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

همانگونه كه در شرايط عمومي طرح آمده است، نيازي به مراجعه مشتريان به بانك وجود ندارد و اين طرح تماما در نمايندگي هاي مجاز شركت انجام خواهد شد .

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این طرح کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی و برخي مدارك مشابه روش هاي جاري نقد و اقساط شركت است. واریز مبلغ پیش پرداخت خودرو نیز در نمايندگي و فقط به حساب ایران خودرو انجام خواهد شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا