به نقل از رییس هیات عامل ایمیدرو مطرح شد:

رادیو کانادا: فرصت برای همکاری با شرکت های ایرانی فراهم شده است

رادیو کانادا: فرصت برای همکاری با شرکت های ایرانی فراهم شده است

گروه معادن - رییس هیات عامل ایمیدرو در گفت و گو با رادیو کانادا از شرکت های معدنی این کشور برای حضور در بخش معدن ایران دعوت کرد.

به گزارش ماین نیوز، مهدی کرباسیان در مصاحبه با رادیو کانادا از شرکت های معدنی این کشور برای حضور در بخش معدن ایرن دعوت کرد.

در این گزارش آمده است که ایران دارای ذخایر غنی مواد معدنی است و ایمیدرو به عنوان یک سازمان دولتی متولی بخش معدن و متالورژی، تمایل دارد اکنون که بسیاری از تحریم های علیه ایران برداشته شده ، شرکت های معدنی کانادا در بخش معدن ایران سرمایه گذاری کنند.

کرباسیان گفت: به نظرم اکنون فرصت خوبی برای همکاری شرکت های ایرانی و کانادایی از طریق سرمایه گذاران و پیمانکاران فرعی است.

کرباسیان در ادامه گفت: ملاقات غیررسمی با شرکت های بزرگ معدنی کانادا از جمله ریو تینتو، هَچ و شرکت مهندسی انتاریو(Ontario) بین سال 2015 تا 2016 صورت گرفت.

بخش معدن در ایران اهمیت بالایی پیدا کرده اما به رغم این موضوع، در سال های تحریم نتوانست به اندازه پتانسیل واقعی خود توسعه یابد. بخش معدن و متالورژی ایران شامل 7درصد ذخایر معدنی جهان است تا سال 1404نیاز به 64میلیارد دلارسرمایه گذاری دارد.

بخش های فعالیت بخش معدن ایران شامل زغال سنگ، آهن،مس،سرب، روی، کرومیوم،سنگ گچ،اورانیوم و طلا است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا