داستان تکراری ریزش حین حفاری؛

ریزش تونل کارگر معدن کرومیتِ منوجان را به کما برد

ریزش تونل کارگر معدن کرومیتِ منوجان را به کما برد

گروه معادن - کارگری که در معدن کرومیت فاریاب در شهرستان منوجان مشغول به کار بود بر اثر ریزش تونل حین حفاری آسیب دید و به کما رفت.

به گزارش ماین نیوز، بر اثر ریزش معدن در حال حفاری کرومیت فاریاب در شهرستان منوجان، یک کارگر آسیب دید و پس از انتقال به مرکز درمانی به کما رفت.

حسین صادقی فرماندار منوجان در این رابطه گفت: داستان تکراری ریزش تونل معادن کرومیت فاریاب بخش آسمینون که طی سال های گذشته بارها اتفاق افتاده و جوانان این سرزمین را به کام مرگ کشانده باز هم تکرار شد.

وی افزود: علیرغم هشدارهایی که به صاحب این معدن مبنی بر رعایت نکات ایمنی داده شده بود اما متاسفانه این معدنکار برای رسیدن به سود اقتصادی بیشتر یک بار دیگر جان یکی دیگر از جوانان منطقه را در معرض خطر قرار داد و این جوان برای مداوا به بیمارستان ام لیلا بندرعباس انتقال داده شد و هم اکنون در کما به سر می برد.

این مقام مسئول سهل انگاری بازرسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را یکی دیگر از دلایل وقوع این حادثه اعلام کرد و دامه داد: بازرسی این معادن توسط کارشناسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می گیرد که متاسفانه به دلیل بعد مسافت از مرکز استان حضور این بازرسان در این مناطق بسیار کمرنگ است.

بر اساس این گزارش، این معدن که یکی از معادن مهم تولید کننده کرومیت در کشور محسوب می شود سال ٩٣ نیز دو تن از کارگران خود را به دلیل ریزش به کام مرگ کشیده است و این سومین باری است که یک کارگر به دلیل مشابه، دچار حادثه می شود.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا