در نخستین روز از آخرین ماه سال صورت گرفت؛

دیدار هیات عمانی با مدیر عامل بورس تهران

دیدار هیات عمانی با مدیر عامل بورس تهران

روز یکشنبه، هیات بانک مسقط عمان ضمن بازدید از تالار معاملات حافظ، از نزدیک با مواردی همچون ساز و کار معاملات، ارزش بازار، شرکت های کارگزاری، کارمزد معاملات، قوانین و مقررات مربوط به سرمایه گذار خارجی، تنوع صنایع و شرکت ها، ابزار های معاملاتی و ملزومات پذیرش در بورس تهران آشنا شدند.

 

روز یکشنبه اول اسفند ماه 1395، هیاتی از بانک مسقط به سرپرستی معاون ارشد این بانک از بورس تهران بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از شرکت بورس، هیات بانک مسقط عمان در ابتدا بازدیدی مختصر از تالار معاملات حافظ داشت و از نزدیک با مواردی همچون ساز و کار معاملات، ارزش بازار، شرکت های کارگزاری، کارمزد معاملات، قوانین و مقررات مربوط به سرمایه گذار خارجی، تنوع صنایع و شرکت ها، ابزارهای معاملاتی و ملزومات پذیرش در بورس تهران و موضوعاتی دیگر آشنا شدند.

پس از بازدید اولیه، هیات عمانی دیداری با حسن قالیباف اصل، مدیر عامل بورس تهران داشت. در این دیدار طرفین ضمن ابراز تمایل برای گسترش همکاری های فی ما بین، انتشار اوراق بدهی ارزی در بورس تهران را اولین قدم عملی برای آغاز همکاری ها دانستند.

در ادامه این دیدار، هیات عمانی نیز گزارشی در خصوص تاریخچه بانک مسقط و سوابق انتشار اوراق بین المللی ارائه کرد.

هیات یاد شده طی 3 روز اقامت خود در ایران قرار است با برخی شرکت های بزرگ بورس تهران، تامین سرمایه ها، بانک ها و برخی نهاد های دولتی، دیداری داشته باشند تا زمینه آغاز همکاری های گسترده تر فراهم شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا