جمالی اعلام کرد:

انتشار 600 میلیارد تومان اوراق سایپا در بورس و عرضه سراتو در بورس کالا

انتشار 600 میلیارد تومان اوراق سایپا در بورس و عرضه سراتو در بورس کالا

مدیرعامل سایپا با اعلام عرضه داخلی ساینا اتومات، از انتشار 600 میلیارد تومان اوراق در بورس و عرضه سراتو در بورس کالا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از صدا و سیما، مهدی جمالی در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران گفت: سایپا با محصولات جدید و مشترک با سیتروئن، چانگان و برلیانس در این نمایشگاه شرکت کرده و امیدواریم این محصولات مورد ارزیابی مردم قرار گیرد و ایده های جدیدی برای توسعه محصولات ارائه شود.

وی درباره بهبود کیفیت محصولات گفت: اعتقاد این گروه بر پایه اقتصاد مقاومتی است و تنها راه نجات اقتصاد کشور و بنگاه های بزرگ تولیدی در این ویژگی است. بر همین اساس سایپا بخش زیادی از فعالیت خود را به تحقیق و توسعه محصولات جدید اختصاص داده است. امیدواریم با اقداماتی که در مرکز تحقیقات گروه سایپا روی طراحی مگاپلتفرم جدید انجام شده، بتوانیم ارتقای کیفی محصولات را دنبال کنیم.
 
جمالی درباره موتورهای جدیدی که در سایپا و مگاموتور طراحی و در حال تولید است،گفت: به دلیل رویکرد صادراتی،علاقمند بودیم اولین بار محصول جدید ساینا اتومات، در بازارهای صادراتی عرضه شود. بر همین اساس هفته گذشته این محصول برای اولین بار در بازار عراق ارائه و به زودی در بازار داخل هم عرضه خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: استقبال خوبی از محصول اتومات سایپا در بغداد شده که نشان دهنده علاقه مردم به استفاده از خودروهای اتومات است و بر همین اساس در محصولات جدید استفاده از گیربکس اتومات جزء سیاست های اصلی سایپا قرار گرفته است.
 
این مقام مسئول گفت :امسال برای تامین مالی گروه، برنامه هایی را طراحی کردیم و توانستیم افزایش سرمایه خوبی داشته باشیم. یکی از روش ها تحت عنوان اتوخدمت بود که سرمایه مستقیم مردم را در تولید استفاده کردیم.
 
جمالی اظهار داشت : همچنین سایپا اوراق مرابحه نزدیک به 500 میلیارد تومان برای اولین بار در صنعت خودرو منتشر کرد، تلاش می کنیم 600 میلیارد تومان اوراق جدید تا پایان سال منتشر کنیم علاوه بر این با بازار سرمایه و کالا در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم خودرو سراتو را به صورت عرضه بورسی ارائه دهیم.
 
انتهای پیام
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا