دیروز با اعلام اولین سود ۹۶ رخ داد:

خروج موقت و دسته جمعی ۲۰ شرکت بورسی/ موج جدید در راه

خروج موقت و دسته جمعی ۲۰ شرکت بورسی/ موج جدید در راه

اعلام اولین سود ۹۶ و تعدیل شرکت ها منجر به توقف نماد ۲۰ نماد بورسی شد و با توجه به ادامه تعدیل ها ، باید منتظر موج دیگری از توقف نمادها در امروز و روزهای آینده بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی نزدیک شدن به پایان سال مالی اسفند جاری و الزام شرکت ها به اعلام اولین درآمد سال مالی آینده ، موجی از  تعدیل مثبت و منفی عادی و معنادار و گاه پیش بینی نشده ایجاد شده و تا دیروز سیمان صوفیان با تعدیل مثبت 12 هزار 667 درصدی سود ، شگفتی ساز این جریان شده است.

برهمین اساس و طبق آیین نامه معاملات، نماد شرکت های اعمال کننده تعدیل مثبت و منفی بیش از 20 درصدی و همچنین شرکت هایی مانند ایران خودرو که با تغییر با اهمیت غیرعملیاتی و متفرقه روبرو شده اند ، بسته می شود.

در این میان دیروز 20 شرکت بورسی با توقف نماد روبرو شده اند و انتظار می رود با ادامه انتشار اولین درآمد سال مالی ، این توقف نمادها در روزهای اخیر افزایش هم یابد.

20 شرکتی که دیروز موقتا" از تابلوی معاملات خارج و بعد از ارایه توضیحات به بازار باز خواهند گشت، شامل فولاد مبارکه، ایران خودرو، بانک سینا، گروه صنعتی ملی، قند قزوین، شهد ایران، جام دارو، داروسازی سینا، ریخته گری ایران، سیمان غرب، سیمان بجنورد، معادن بافق، سایپا دیزل، کاغذ سازی کاوه ، سیمان سفید نیریز، لوله و ماشین سازی، سیمان شاهرود،  دارو سازی امین، و سیمان صوفیان هستند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا