شرکت بورس تهران در تالار زاهدان برگزار می کند:

دوره آموزشی ارزش گذاری بنیادی سهام

دوره آموزشی ارزش گذاری بنیادی سهام

در این دوره آموزشی سعی بر این است تا شرکت کنندگان با استفاده از اطلاعات اقتصادی و نیز اطلاعات مالی، با فرآیند ارزش گذاری سهام شرکت ها آشنا شوند.

 
 

دوره آموزشی ارزش گذاری سهام (valuation) روز های شنبه و یکشنبه در در تالار بورس زاهدان برگزار می شود. ارزش ‌گذاری، عبارت است از تخمین ارزش یک دارایی، بر اساس مقایسه آن دارایی با دارایی‌ های مشابه و یا بر اساس ارزش فعلی متغیرهایی که بازده آتی دارایی به آنها بستگی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در این دوره آموزشی که به همت تالار منطقه ای زاهدان برگزار شده، چهار دیدگاه اصلی ارزش گذاری بنیادی سهام شامل، ارزیابی بر اساس دارایی‌ها شرکت، ارزیابی بر اساس دیدگاه سودآوری شرکت، ارزیابی بر اساس جریان‌های نقدی تنزیلی و ارزیابی بر اساس معیارهای مقایسه‌ای آموزش داده می شود.

در این دوره که کامیار فراهانی فرد، کارشناس بازار سرمایه، آموزش آن را بر عهده دارد، سعی بر این است تا شرکت کنندگان با استفاده از اطلاعات اقتصادی و نیز اطلاعات مالی، با فرآیند ارزش گذاری سهام شرکت ها آشنا شوند.

این دوره آموزشی با رویکرد کاربردی و با هدف آشنایی اقشار مختلف جامعه برگزار می شود. ثبت نام و حضور در این دوره 2 روزه رایگان است و علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به تالار منطقه ای زاهدان مراجعه کنند.

یادآور می شود ارزش گذاری را می توان وجه مشترک تمام فعالیت های مالی دانست. سرمایه گذاری، تأمین مالی و انجام امور مالی شرکتی هریک به گونه ای به ارزش گذاری وابسته اند. توجه به نقش ارزش گذاری در سه حوزه مدیریت پرتفوی، تحلیل تملک شرکت ها و مباحث مالی شرکتی ضروری است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا