همراه اول:

شاتل آمال تجاری خود را به عنوان نظر مردم منتشر نکند

شاتل آمال تجاری خود را به عنوان نظر مردم منتشر نکند

همراه اول از شاتل خواست آمال تجاری خود را به عنوان نظر مردم منتشر نکند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، اخیرا محمد میرطاووسی عضو هیات مدیره شرکت شاتل با حضور در دوازدهمین کنگره سالیانه شبکه‌های MVNO که از دوم تا چهارم نوامبر 2015 از سوی اینفورما در لندن برگزار شد، اشاره‌ای به نتایج یک نظرسنجی داشته و اظهار کرده است: بیش از 41 درصد از کاربران همراه اول به مهاجرت به سمت ایرانسل و رایتل تمایل دارند که بیشتر آنها مشترکان با درآمد بالا هستند.

وی درباره فرصت‌های دریافت پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه گفت: براساس نظرسنجی‌های انجام شده بیش از 82 درصد کاربران تلفن همراه ایران از سرویس‌های خود راضی نیستند و بیش از 40 درصد از کاربران موبایل نیز از خدمات مشتریان اپراتورهای خود ناراضی هستند.

او ارایه سرویس ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه را نیز از فرصت‌های موجود در بازار ایران عنوان کرد و افزود: براساس نتایج یک نظرسنجی، بیش از 41 درصد از کاربران همراه اول به مهاجرت به سمت ایرانسل و رایتل تمایل دارند که بیشتر آنها مشترکان با متوسط درآمد بالا هستند که به دنبال برخورداری از سرویس‌های مطلوب هستند.

حال شرکت ارتباطات سیار ایران در واکنش به این اظهارات مطرح شده در قالب نتیجه یک نظرسنجی بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرده است:

"در پی انتشار خبری از عضو هیأت مدیره شاتل مبنی بر تمایل 41درصد از کاربران همراه اول به مهاجرت به سمت سایر اپراتورها، اپراتور اول تلفن همراه کشور اعلام کرد یقیناً این ادعا نادرست بوده و با نتایج نظرسنجی‌های متعدد صورت گرفته مغایر است.

همراه اول در بازه‌های زمانی منظم، اقدام به نظرسنجی‌های علمی از تمامی کاربران تلفن همراه و بخصوص مشترکان خود می‌کند و نتایج این نظرسنجی‌ها با ادعای مذکور کاملاً مغایر است و در شمار ادعاهایی قرار می‌گیرد که در راستای تخریب برندهای بزرگ طراحی می‌شوند.

شرکت ارتباطات سیار ایران در پایان بیانیه خود با اشاره به سهم خواهی‌ها و آمال مدعیان اپراتوری مجازی تلفن همراه، ضمن احترام به مذاکرات شاتل با دیگر اپراتورهای تلفن همراه، خواستار رعایت صداقت، منطق و انصاف در اظهارنظرها شد."

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا