در سه ماهه سوم امسال رخ داد؛

پوشش 83 درصدی پیش بینی های "غگلستا"

پوشش 83 درصدی پیش بینی های

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان طی دوره 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 1395 با اختصاص 727 ریال سود به ازای هر سهم معادل 83 درصد از پیش بینی هایش را محقق کرد.

 

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 95 را با سرمایه 120 میلیارد ریال به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان سود هر سهم سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 95 مبلغ 876 ریال برآورد و اعلام کرد طی دوره 9 ماهه این سال مالی با اختصاص 727 ریال سود به ازای هر سهم معادل 83 درصد از پیش بینی هایش را محقق کرد.

"غگلستا"دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال منتهی به 30 اسفند ماه 95 را حسابرسی نشده نسبت به اطلاعیه قبلی اعلام کرد.

همچنین این شرکت فرابورسی، دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 1395 (حسابرسی نشده) را نسبت به اطلاعیه پیشین به شرح زیر اعلام کرد:

تعدیل هزینه در هزینه های عمومی، اداری و فروش بابت صرفه جویی در هزینه کرایه حمل و نیز فراهم نشدن و محقق  نشدن بخشی از هزینه های تبلیغات و بازاریابی است.

تعدیل در هزینه مالی در ارتباط با صرفه جویی در کارمزد تسهیلات مالی ارزان قیمت و نیز استفاده از یارانه سود تسهیلات بانک توسعه صادرات است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا