امروز 29 بهمن برگزار می‌شود؛

بیست و هشتمین دوره آزمون های بازار سرمایه

بیست و هشتمین دوره آزمون های بازار سرمایه

امروز جمعه 29 بهمن ماه بیست و هشتمین دوره آزمون های بازار سرمایه شامل آزمون اصول بازار سرمایه و معامله گری بازار سرمایه همزمان در تهران و چهار استان اصفهان، مشهد، تبریز و شیراز برگزار می شود.


سالانه نزدیک به 10 هزار نفر متقاضی در آزمون‌های بازار سرمایه شرکت می‌کنند و به طور متوسط 40 درصد از شرکت کنندگان این آزمون‌ها موفق به دریافت گواهینامه می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، امروز جمعه 29 بهمن ماه  بیست و هشتمین دوره آزمون های بازار سرمایه  شامل آزمون اصول بازار سرمایه و معامله گری بازار سرمایه همزمان در تهران و چهار استان اصفهان، مشهد، تبریز و شیراز برگزار می شود.

دوره های آموزشی و سرفصل های ارایه شده این آزمون از سوی کمیته راهبری آموزش های سازمان بورس و اداره گواهینامه های حرفه ای تعیین شده و سایر دوره‌های برگزار شده و یا منابع درسی پیشنهادی متفرقه مورد تایید سازمان بورس نیست.

یاد آور می شود آزمون استان تهران در دانشگاه امیر کبیر برگزار می شود و افرادی که در آزمون های قلم و کاغذی این دوره شرکت کرده اند، محدودیتی برای حضور در آزمون‌های الکترونیکی بعدی نخواهند داشت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اطلاعیه برگزاری آزمون های بازارسرمایه واقع در پایگاه اینترنتی http://icmc.seo.ir مراجعه کنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا