مرحله سوم آزاد سازی محدوده های معدنی ایلام اسفند ماه اجرا می شود

مرحله سوم آزاد سازی محدوده های معدنی ایلام اسفند ماه اجرا می شود

دنیای معدن - معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از آزاد سازی محدوده های معدنی استان در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

ولی باج در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: از دهم اسفند، تعداد ۱۷ محدوده معدنی به مساحت ۹.۱ کیلو مترمربع آزاد و در اختیار سرمایه گذاران و متقاضیان فعالیت در حوزه معادن قرار خواهند گرفت.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت هدف از این اقدام آسان سازی فرایند دریافت مجوزهای مربوطه و بستر سازی استفاده از ظرفیت های معدنی استان برشمرد و عنوان داشت: این اقدام شامل محدوده های ثبت شده قبلی است که به صورت عمومی در اختیار متقاضیان و درخواست کنندگان قرار می گیرد تا امکان فعالیت مجدد معدنی در آنها فراهم شود.

وی اضافه کرد: آزاد سازی محدوده های معدنی در طی اسفند ماه امسال به عنوان سومین مرحله از آزاد سازی محدوده های معدنی خواهد بود.

وی ادامه داد: به منظور روان سازی فرایند بهره برداری از پتانسیل های معدنی استان و در جهت ایجاد ارزش افزوده ظرفیت های معدنی استان در نظر است طی سال آینده محدوده های بیشتری آزاد و به سرمایه گذاران معرفی شود.

باج تصریح کرد: اولویت واگذاری محدوده های تعیین شده به متقاضیان براساس زمان درخواست ارائه شده و تقدم ثبت در دبیرخانه سازمان می باشد.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا