"شپترو" زیان را به سود رساند

پتروشیمی آبادان با سرمایه ثبت شده 630 هزار میلیون ریال در نماد "شپترو" امروز اولین پیش بینی درآمد هر سهم 12 ماهه منتهی به پایان اسفند 96 را اعلام کرد.

 

شرکت پتروشیمی آبادان، اولین پیش بینی درآمد هر سهم 12 ماهه منتهی به پایان اسفند ماه سال 96 را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)،  پتروشیمی آبادان با سرمایه ثبت شده 630 هزار میلیون ریال در نماد "شپترو" امروز اولین پیش بینی درآمد هر سهم 12 ماهه منتهی به پایان اسفند 96 را اعلام کرد.

بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت پتروشیمی آبادان طی نامه شماره مورخ 27 بهمن 1395  پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان اسفند 94 با سرمایه 630,000 میلیون ریال مبلغ 152 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات است. این در حالی است که شرکت برای سال مالی 29 اسفند 95 به ازای هر سهم 465 ریال زیان پیش بینی کرده است.

گفتنی است شرکت 465 ریال زیان هرسهم آخرین پیش بینی سال مالی قبل(سال 95) را در حالی به 152 ریال سود هر سهم در پیش بینی سال مالی جدید(سال 96) تغییر داده است که تعدیل مثبت 133 درصدی با این تغییر ثبت کرده است.

شرکت پتروشیمی آبادان، در اهم برنامه های پیش بینی شده سال آینده نرخ و حجم فروش محصولات را اعلام کرده است.

به این ترتیب شرکت میزان تغییر در نرخ و حجم محصولات در پیش بینی سال مالی پایان اسفند 96 نسبت به سال مالی قبل و همچنین مرجع قیمت گذاری محصولات را اعلام کرده است.

بنا به اعلام شرکت pvc شرکت با 11درصد افزایش نرخ و 8 درصد افزایش حجم تولید خواهد داشت و مرجع قیمت گذاری کالا در بورس کالا و بر مبنای تقاضا و قیمت های جهانی خواهد بود.

Dob نیز 23 درصد افزایش قیمت و 13 درصد تغییر حجم خواهد داشت و مرجع قیمت گذاری کالا نیز قیمت های جهانی است.

گفتنی است در میان محصولات این شرکت NAOH شاهد 104 درصد افزایش قیمت و 57 درصد تغییر حجم است و مرجع قیمت گذاری آن عرضه و تقاضا خواهد بود.

سایر محصولات شرکت نیز 50 درصد افزایش قیمت خواهند داشت اما 34 درصد کاهش حجم را تجربه می کنند و بر مبنای عرضه و تقاضا قیمت گذاری می شوند. 

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا