مدیر عامل بورس انرژی خبر داد؛

صدور 143 کد سرمایه‌گذار خارجی در بورس انرژی / سومین معامله صادرات نفت کوره در تالار سبز

صدور 143 کد سرمایه‌گذار خارجی در بورس انرژی / سومین معامله صادرات نفت کوره در تالار سبز

به گفته مدیر عامل بورس انرژی، با توجه به روند روبه رشد معاملات در بورس انرژی ایران و رونق معاملات در رینگ صادراتی، ارزش معاملات در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران در سال 1395 تا کنون به 20 هزار میلیارد ریال رسیده است.


مدیر عامل بورس انرژی با اشاره به معامله 35 هزار تنی نفت کوره در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی این بازار گفت: در جریان معاملات روز گذشته بورس انرژی ایران، 35 هزار تن محصول نفت کوره 380 سانتی استوکس شرکت ملی نفت ایران عرضه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از فارس، مدیرعامل بورس انرژی اظهار داشت: با توجه به روند روبه رشد معاملات در بورس انرژی ایران و رونق معاملات در رینگ صادراتی، ارزش معاملات در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران در سال 1395 تا کنون به 20 هزار میلیارد ریال رسیده است.

سید علی حسینی با اشاره به اینکه این معامله سومین محموله صادراتی نفت کوره 380 سانتی استوکس در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران است، افزود: این معامله موفق به ارزش بالغ بر 406 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه تا کنون 143 کد خریدار خارجی جهت فعالیت و معامله در بورس انرژی ایران صادر شده است، عنوان کرد: عرضه‌های صادراتی این بورس در حال حاضر به بیش از 13 مقاصد صادراتی صورت می‌پذیرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا