جزییات واگذاری پنجمین شرکت به روش جدید:

زمان قطعی عرضه اولیه"بصبا" اعلام شد+ محدوده قیمت و سهمیه

زمان قطعی عرضه اولیه

زمان عرضه اولیه ۵ درصد سهام شرکت ۲۷۰ میلیارد تومانی نیروی جنوب غرب صبا مشخص شد تا این زیرمجموعه بنیاد مستضفعان، پنجمین شرکت به روش جدید ثبت سفارش باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تولید نیروی جنوب غرب صبا درحالی 22 اسفند سال گذشته در بازار دوم معاملات فرابورس درج نماد شده و در نوبت عرضه اولیه ایستاده بود که دوشنبه گذشته مدیران آن اقدام به اعلام آخرین وضعیت مالی و عملیاتی کردند اما زمانی برای عرضه اولیه مشخص نشد.

براساس این گزارش، حال بعد از حدود یک هفته از آن تاریخ ، زمان عرضه اولیه 5 درصد سهام "بصبا" مشخص شد تا این زیرمجموعه بنیاد مستضفعان، پنجمین شرکت بازار سهام (بعد از 3 شرکت فرابورسی پاکدیس ، ریل سیر کوثر و پگاه گلپایگان وشرکت بورسی هلدینگ برکت ) باشد که به روش جدید ثبت سفارش واگذار می شود.

طبق اطلاعیه افسانه اورجی مدیر علمیات بازار و اعضا فرابورس، روز چهارشنبه 27 بهمن، 135 میلیون سهم "بصبا" با دامنه قیمت 350 تا 360 تومانی هر سهم از طریق کارگزاری بورس بهگزین در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه می شود.

 حداکثر سهمیه هر سهامدار حقیقی و حقوقی نیز 4000 سهم خواهد بود و مانند عرضه های اولیه قبلی، زمان ثبت سفارش با پیغام ناظر در روز عرضه ( احتمالا" بین ساعت 10 تا 12 ) تعیین خواهد شد.

"بصبا" با سرمایه 270 میلیارد تومانی اولین پیش بینی سود سال مالی اسفند 96 را مبلغ 452 ریال و سود سال مالی جاری را 826 ریال در نظر گرفته که کاهش 45 درصدی را نشان می دهد. این در حالی است که طبق گزارش اعلامی برای دوره 9 ماهه، این شرکت از سود 825 ریالی موفق به تحقق 101 درصد از این میزان شده است.

توضیحات مسئولان شرکت نیروی جنوب غرب صبا درباره آخرین وضعیت مالی و عملیاتی اینجا قابل مشاهده است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا