مدیرعامل شرکت گاز خوزستان خبرداد:

تامین میزان گاز مصرفی کارخانه فولاد شادگان تا افق ۹۸

تامین میزان گاز مصرفی کارخانه فولاد شادگان تا افق ۹۸

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیرعامل شرکت گاز خوزستان با بیان اینکه میزان گاز مصرفی پیش‌بینی شده، برای فولاد شادگان تا افق 98، حدود ۹۰۰ هزار تا یک میلیون مترمکعب است، از تامین این میزان مصرف خبرداد.

به گزارش ماین نیوز، سید ناصر حسینی نژاد در جلسه بررسی مسائل کارخانه فولاد شادگان که روز گذشته، 24 بهمن ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سال ۸۷ فولاد شادگان قراردادی معادل ۳۸ هزار مترمکعب گاز در ساعت، یعنی چیزی در حدود ۹۰۰ هزار تا یک میلیون مترمکعب مصرف گاز در روز با شرکت گاز منعقد کرد.

وی افزود: در برنامه‌ای که به ما داده شد، کارخانه این میزان مصرف را برای افق سال 1398 در نظر گرفته بود اما فولاد شادگان اکنون هیچ مصرفی ندارد. اشتراکی که برای این کارخانه تامین شده می‌تواند ظرفیت موردنظر آن‌ها را تامین کند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

حسینی نژاد تصریح کرد: از سال‌های گذشته صحبتی برای توسعه فازهای دو و سه مطرح شد که به نظر می‌رسد به همان میزان یعنی حدود 38 هزار متر مکعب دیگر گاز نیاز داشته باشد که این میزان به اندازه استفاده کارخانه فولاد خوزستان است که اکنون از آن استفاده می‌کند.

وی عنوان کرد: برای تأمین سوخت برای فازهای دو و سه باید خط جدیدی را از امیدیه به ماهشهر و از ماهشهر به آبادان ایجاد کنیم. این برنامه را از سال گذشته با توجه به اینکه احساس می‌کنیم دارای اهمیت است، در دستور کار قرار داده‌ایم.

حسینی نژاد اظهار کرد: برای اجرای این پروژه نیاز است قدرالسهمی که برای آن در نظر گرفته می‌شود توسط کارخانه پرداخت شود.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا