توسعه، مسایل زیرساختی و اعتبار؛ دغدغه‌های فولاد شادگان

توسعه، مسایل زیرساختی و اعتبار؛ دغدغه‌های فولاد شادگان

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیرعامل فولاد شادگان گفت: مهمترین موضوع ما بحث توسعه زمین است و باید بدانیم که زمین موردنظر برای توسعه کارخانه از چه سمتی قرار است به کارخانه اضافه شود.

به گزارش ماین نیوز، تفضلی در جلسه بررسی مسائل کارخانه فولاد شادگان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: همچنین باید بحث توسعه زمین و به تبع آن مساله آب، برق و گاز کارخانه نیز مورد توجه قرار بگیرد و در بحث توسعه‌ای کارخانه لحاظ شود.

وی افزود: میزان برق فعلی کارخانه باید از ۱۹۰ مگاوات، حدود چهار برابر افزایش پیدا کند و میزان آب فعلی کارخانه نیز باید از ۵۰۰ متر مکعب در ساعت، حدود چهار برابر شود. همچنین برای گاز نیز باید بحث افزایش مدنظر قرار بگیرد.

تفضلی با بیان این‌که بحث حمل و نقل برای کارخانه ما بسیار مهم است، اظهار کرد: خط آهن سر بندر ـ شادگان یکی از پارامترهای مهم در حمل و نقل است که قرار بود توسط کنسرسیوم فولاد شادگان، منطقه آزاد اروند، شرکت تراورس و ستاد اجرایی فرمان امام احداث شود اما تاکنون محقق نشده است.

وی گفت: در این زمینه کارخانه فولاد شادگان این آمادگی را دارد تا سهم مشارکتی خود را افزایش دهد تا هرچه سریعتر این مساله اجرایی شود.

تفضلی عنوان کرد: بحث اخذ تسهیلات از صندوق توسعه ملی برای توسعه کارخانه به عنوان یک طرح مهم در توسعه استان نیز باید به صورت ویژه در دستور کار قرار بگیرد و در این زمینه اقدامات لازم از طرف استانداری انجام بگیرد.

مدیرعامل فولاد شادگان خاطرنشان کرد: کارخانه فولاد شادگان در نظر دارد در افق ۱۴۰۴ ظرفیت تولید خود را به ۳.۶ میلیون تن افزایش دهد و برای تحقق آن در زمینه زیرساخت‌ها و تسهیلات مورد نظر باید اقدامات لازم را انجام دهد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا