چهارشنبه صورت می گیرد؛

عرضه اولیه سهام "بصبا1" به روش ثبت سفارش

عرضه اولیه سهام

به استناد پذیرش سهام شرکت تولید نیروی جنوب غربی صبا (سهامی عام) در تاریخ 22 شهریور ماه 1394 توسط هیات پذیرش اوراق بهادار در فرابورس ایران، به اطلاع می رساند سهام این شرکت توسط سهامداران عمده در روز عرضه اولیه به روش ثبت سفارش عرضه می شود.

 

بازار دوم فرابورس ایران، چهارشنبه 27 بهمن 95 شاهد عرضه اولیه سهام شرکت تولید نیروی جنوب غربی صبا به روش ثبت سفارش در نماد "بصبا1" خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، به استناد پذیرش سهام شرکت تولید نیروی جنوب غربی صبا (سهامی عام) در تاریخ 22 شهریور ماه 1394 توسط هیات پذیرش اوراق بهادار در فرابورس ایران، به اطلاع می رساند سهام این شرکت توسط سهامداران عمده در روز عرضه اولیه به روش ثبت سفارش عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، نوع سهام عادی با نام به ارزش اسمی هر سهم یک هزار ریال است و تعداد کل سهام شرکت 2 میلیارد و 700 میلیون سهم است. تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه 135 میلیون سهم است.

همچنین مدیر عرضه، شرکت کارگزاری بورس بهگزین (سهامی عام) معرفی شده است.

تاریخ ثبت سفارش روز چهارشنبه 27 بهمن 1395 و دوره ثبت سفارش مطابق با پیام ناظر در روز عرضه اولیه است.

دامنه قیمت در ثبت سفارش از مبلغ 3 هزار و 500 ریال تا 3 هزار و 600 ریال در نظر گرفته شده است و شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا متعهد خرید است.

سقف خرید تعهد، 50 درصد سهام قابل عرضه در عرضه اولیه است که در بازار دوم فرابورس عرضه خواهد شد.

نحوه ثبت سفارش در دوره سفارش گیری به شرح زیر است:

1-      سفارش های متقاضیان خرید صرفا در دامنه قیمت به شرح ذکر شده، ثبت شده است.

2- کارگزاران موظفند سفارش های دریافتی از مشتریان را براساس اولویت زمانی دریافت سفارش در دوره ثبت سفارش، وارد سامانه معاملات کنند.

بدیهی است پس از ورود سفارشات به سامانه معاملاتی، اولویت زمانی در فرایند تخصیص بدون اثر است.  

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا