کرمان

آزاد سازی محدوده های معدنی استان کرمان

آزاد سازی محدوده های معدنی استان کرمان

گروه معادن - معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، از آزادسازی محدوده های معدنی همزمان و هماهنگ با سراسر کشور در 10 اسفند خبر داد.

به گزارش ماین نیوز، معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، با اشاره به اینکه در راستای اکتشاف هدفمند مواد معدنی و هموار نمودن مسیر اکتشاف برای اشخاص حقیقی و حقوقی که توان فنی و مالی دارند، از ثبت تعداد زیادی محدوده ی اکتشافی که سالیان متمادی به وسیله ی افراد بلوکه شده اند و تقریباً عملیات اکتشاف در سطح استان کرمان به بن بست رسیده بود،در سیستم کاداستر خبر داد.

احمد حسن زاده گفت: به منظور تسهیل در ثبت محدوده های معدنی و جلوگیری از بلوکه ماندن محدوده های موجود، بر روی سامانه کاداستر آزاد سازی مرحله ی دوم در استان کرمان همزمان با سراسر کشور در ساعت 10 صبح مورخ 10 اسفند امسال انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان دارای صلاحیت فنی و مالی لازم قادر خواهند بود، در ساعت و روزی که اعلام گردید با مراجعه به سایت نسبت به ثبت محدوده ی اکتشافی اقدام نمایند، افزود: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.cadastre.mimt.gov.ir مراجعه نمایند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در مرحله ی اول این طرح در امسال تعدادی از این محدوده های بلوکه شده آزاد گردید.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا