معاون وزیر نیرو به ایسنا اعلام کرد

تجمیع قبوض آب و برق در مرحله بررسی

تجمیع قبوض آب و برق در مرحله بررسی

معاون وزیر نیرو در امور برق گفت: تجمیع قبوض آب و برق در حال حاضر به عنوان یک ایده است. اما ما به دنبال تحقق این هدف هستیم و در حال حاضر باید گفت که مطالعات دراین زمینه در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، هوشنگ فلاحتیان در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق در جمع خبرنگاران گفت: امسال ما شاهد حضور 200 شرکت خارجی معتبر در نمایشگاه صنعت برق هستیم و این در حالی است که درسال گذشته تنها 110 شرکت خارجی در نمایشگاه حضور داشتند.

وی ادامه داد: با حضور این 200 شرکت خارجی که ازتولید کنندگان معتبر اروپایی و غیر اروپایی هستند، قطعا می‌توانیم فضای مناسبی را در حوزه‌ی ایجاد ارتباط بین تولید کنندگان داخلی و خارجی شاهد باشیم.

معاون وزیر نیرو با بیان این که هدف این است که بتوانیم تحولات چشم گیر را در صنعت برق ایجاد کنیم اظهارکرد: باید بتوانیم کیفیت محصولات داخلی را ارتقاء دهیم چرا که به طور قطع از این طریق می‌توانیم حضور پررنگ‌تری را در کشورهای دیگر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عمده‌ی صنعت برق کشور متکی به بخش خصوصی است گفت: فضایی که در نمایشگاه وجود دارد شرایطی را فراهم می‌کند که شرکت‌های فعال در زمینه توزیع و انتقال و سازندگان تجهیزات برقی بتوانند با شرکت‌های خارجی مذاکره کنند.

وی با بیان اینکه این مساله می‌تواند فوایدی را برای کشور داشته باشد اظهارکرد: در حال حاضر کشورهای خارجی اعلام آمادگی خود را برای سرمایه گذاری صد در صدی کرده‌اند.

ادامه دارد

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا