از سوی معاونت برنامه ریزی وزارت نفت؛

قیمت خوراک NGL تحویلی به پتروشیمی بندر امام در آذرماه اعلام شد

قیمت خوراک NGL تحویلی به پتروشیمی بندر امام در آذرماه اعلام شد

قیمت خوراک NGL تحویلی (شامل خوراک طرح آماک) به پتروشیمی بندر امام در آذرماه هشت میلیون و ٥٠٣ هزار و ١٧٣ ریال به ازای هر تن تعیین شده است.


معاونت برنامه ریزی وزارت نفت، قیمت خوراک
NGL در مهرماه را هفت میلیون و ٩١٦ هزار و ٩٠٤ و آبان ماه را نیز هشت میلیون و ٢٢٦ هزار و ٩١٦ ریال عنوان کرده که در توضیح این ٢ ماه آمده است، مزید استحضار قیمت‌های خوراک مهرماه و آبان ماه ابلاغ شده طی نامه شماره ٥٢٤٨٣٧ تاریخ ١٠ بهمن ماه به قیمتهای فوق اصلاح شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از شانا، قیمت خوراک NGL تحویلی (شامل خوراک طرح آماک) به پتروشیمی بندر امام در آذرماه هشت میلیون و ٥٠٣ هزار و ١٧٣ ریال به ازای هر تن تعیین شده است.

معاونت برنامه ریزی وزارت نفت پیش از این قیمت خوراک NGL تحویلی (شامل خوراک طرح آماک) به پتروشیمی بندر امام را برای فروردینماه ٦ میلیون و ٨٧٢ هزار و ٧٤٦ ریال، اردیبهشتماه هفت میلیون ١٣٩ هزار و ١٢٦ ریال، خردادماه هفت میلیون ١٤٦ هزار و ٦٨ ریال، تیرماه ٦ میلیون و ٨٤٦ هزار و ٧٨ ریال، مردادماه ٦ میلیون و ٣٢٠ هزار و ١٩٣ ریال، شهریورماه هفت میلیون و ١٣ هزار و ٧٦٨ ریال در هر تن اعلام کرده بود.

قیمت‌های فوق بدون در نظر گرفتن عوارض، مالیات و حقوق قانونی دولت است که باید بر اساس مقررات و دستورعملهای مالی منظور شود.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا