فراخوان وزارت صنعت درباره طرح خرید کالای ایرانی

فراخوان وزارت صنعت درباره طرح خرید کالای ایرانی

وزارت صنعت درباره نحوه مشارکت تولیدکنندگان کالای مصرفی با دوام در طرح خرید کالای ایرانی فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام فراخوانی از تولید کنندگان علاقه مند به مشارکت در این طرح دعوت کرد با مراجعه به سامانه اینترنتی این وزارتخانه به نشانی اینترنتی www.mimt.gov.ir نسبت به تکمیل فرم اطلاعات مربوطه به منظور مشارکت در طرح اعطای تسهیلات خرید کالای مصرفی با دوام ایرانی اقدام کنند.

در این فراخوان با اشاره به طرح اعطای تسهیلات خرید کالای مصرفی با دوام ایرانی منتخب از طریق صدور کارت اعتباری، آمده است: نظر به اینکه طرح خرید کالای ایرانی با استفاده از کارت اعتباری با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز شده، بدینوسیله از تولیدکنندگان علاقه مند به استفاده از این طرح دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه اینترنتی وزارت صنعت، معدن و تجارت به آدرس اینترنتی www.mimt.gov.ir نسبت به تکمیل فرم اطلاعات مربوطه جهت مشارکت در این طرح اقدام کنند.

در ادامه این فراخوان، طرح اعطای تسهیلات به بنگاههای تولیدی از طریق خرید دین (اسناد مدت دار ناشی از فروش اقساطی کالا) مورد توجه قرار گرفته و تصریح شده است: نظر به اینکه بر‌اساس این طرح بانک‌ها اسناد ناشی از فروش اقساطی کالاهای واسطه ای را با سررسید حداکثر یکسال و با نرخ ۱۶ درصد خریداری می نماید، لذا تولیدکنندگان متقاضی شرکت در این طرح، درخواست خود را به آدرس اینترنتی www.mimt.gov.ir ارسال کنند.

بدیهی است با تکمیل و ارسال اطلاعات مربوطه، تولید کنندگان خواهند توانست در این طرح با پذیرش ضوابط اعلامی در بخشنامه بانک مرکزی نسبت به فروش کالاهای خود اقدام کنند.

تولیدکنندگان متقاضی می توانند با مراجعه به دفاتر تخصصی وزارتخانه درخواست خود را ارائه کنند و یا به سامانه ای که متعاقبا در پورتال وزارتخانه (تا پایان امروز یک شنبه ۱۷ آبان ماه) ایجاد خواهد شد، مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.                   

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا