اجرای توسعه های فولاد مبارکه، گام رو به جلو در صنعت فولاد

اجرای توسعه های فولاد مبارکه، گام رو به جلو در صنعت فولاد

دنیای معدن - مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان که به همراه جمعی از مدیران این شرکت از طرحهای توسعه فولاد مبارکه بازدید کرد، با تأکید بر اینکه برق منطقه ای همواره پشتیبان فولاد مبارکه بوده و هست، تصریح کرد: اینکه فولاد مبارکه در حال اجرای طرحهای توسعه خود است، باعث خوشبختی است چراکه با اجرا و به بهره برداری رسیدن این طرح ها صنعت فولاد کشور گام دیگری به جلو خواهد رفت.

رسول موسی رضایی در خصوص همکاری سازمان برق منطقهای برای اجرای این طرحها گفت: فولاد مبارکه به منظور تأمین برق موردنیاز این طرحها ۱۶۰ مگاوات انشعاب خریداری کرده است که طی جلساتی که با مدیران مربوطه این شرکت برگزار شد، مقرر گردید که به منظور توسعه انشعابات و خطوط انتقال برق به این شرکت، خط انتقال بین پست نیروگاه چهلستون و تیران به فولاد مبارکه متصل و ورود و خروج شود که به همین منظور قراردادی برای اجرای خط با فولاد مبارکه منعقد شده است.
وی در خصوص روند اجرای پروژه های تکمیلی و زیرساختی گفت: خوشبختانه در بازدیدی که امروز از روند اجرای این طرحها در فولادمبارکه داشتیم، مشاهده کردیم مسیر اجرای خط مورد نظر در این شرکت بسیار روان و با سرعت خوبی در حال اجراست. ضمن اینکه پست ۴۰۰ کیلو ولت که به عنوان کلید خانه این پروژه است، توسط پیمانکار مربوطه نصب شده است.
مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان ادامه داد: به طور کلی پیشبینی میشود خط و پست به طور همزمان تا اوایل پیک مصرف در سال آینده به اتمام برسد و پست واحد GIS که در تعهد خود شرکت فولاد مبارکه است و پست ۴۰۰ این واحد نیز متصل شود.
وی تصریح کرد: تأمین برق پایدار برای فولاد مبارکه یکی از تعهدات برق منطقهای است و اساساً این طرح نیز که به همین منظور در نظر گرفته شده، شرایطی را فراهم میکند که فولاد مبارکه با دو ورودی و خروجی یا به عبارت دیگر با چهار مسیر به پایداری بالایی در بخش تأمین برق مورد نیاز خود برسد.

موسی رضایی ضمن قدردانی از همکاری شرکت فولاد مبارکه با مدیریت برق منطقهای اصفهان تاکید کرد: خوشبختانه فولاد مبارکه در هنگام پیک مصرف برق همکاری خوبی با برق منطقهای داشته و دارد و با وجود اینکه این شرکت از کورههای قوس الکتریکی استفاده میکند، با نصب تجهیزات مناسب در بخش فیلترینگ و SVC شرایطی فراهم کرده که کوچکترین خللی در برق شبکه و منطقه ایجاد نشود.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا