با حضور جمعی از اساتید برجسته چند کشور انجام شد؛

تقدیر از بورس تهران در سومین کنفرانس بین المللی هلدینگ و گروه شرکت ها

تقدیر از بورس تهران در سومین کنفرانس بین المللی هلدینگ و گروه شرکت ها

در سومین کنفرانس بین المللی هلدینگ و گروه شرکت ها در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما از حسن قالیباف اصل مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران تقدیر به عمل آمد.


شرکت بورس اوراق بهادار تهران به دلیل زمینه سازی برای بهبود در جذب و پذیرش هلدینگ ها و تامین مالی گروه شرکت ها به این همایش دعوت و مورد تقدیر واقع شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از شرکت بورس، در سومین کنفرانس بین المللی هلدینگ و گروه شرکت ها و دومین جشنواره ملی هلدینگ های برتر و شرکت های پیشرو از حسن قالیباف اصل مدیرعامل بورس تهران قدردانی، تندیس و لوح تقدیر اعطا شد.

در تقدیرنامه اعطا شده به مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران آمده است:

در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل همت بلند و تلاش سترگ شما را در راه اعتلای ایران اسلامی ارج می نهیم. به پاس ایثار و فداکاریتان در توسعه و پیشرفت کشور و براساس تایید هیات علمی سومین کنفرانس بین المللی هلدینگ ایران، لوح شرکت کارآمد اقتصادی به جنابعالی تقدیم می شود.

امیدواریم به مدد ایزد منان و علم، ایمان و اخلاص شما پایه های عزت و اقتدار ایران اسلامی استوارتر شود.

این همایش با حضور اساتید برجسته از کشورهای آلمان، لهستان، انگلیس، ترکیه و جمهوری اسلامی ایران، رییس دفتر توسعه صنعتی سازمان ملل متحد در ایران و مقاماتی از دولت و مجلس شورای اسلامی امروز 23 بهمن 95 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

همچنین در این کنفرانس تعدادی از ناشران بورس تهران از جمله سرمایه گذاری غدیر به دلیل جذب سرمایه و تلاش برای ورود به بازارهای بین المللی، سرمایه گذاری خوارزمی به دلیل مدیریت استراتژیک، جاری سازی استراتژی بنگاه و ارتقاء بهبود گزارشگری مالی، شرکت توکافولاد به دلیل پیاده سازی سازوکارهای حاکمیت شرکتی و سرمایه گذاری مسکن برای جذب سرمایه و رشد میزان سرمایه های صورت گرفته نیز تقدیر به عمل آمد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا